19.1.2014

Mitä me tehtiin viikonloppuna?

Lauantai-aamuna oli mieheni vuoro saada nukkua pitkään. Mä puuhailin tyttöjenkaa muuta. Ja sitten kokkailtiin Julian kanssa pannukakku meille aamupalalounaaksi.


Sitten oltiin kotona koko aamupäivän. Ja lähdettiin iltapäivällä Metta-tädin ja hänen miehensä luokse kahville. Sitten mä kävin kaupassa ja sitten tultiin kotiin ja mä lähdin sitten heti Julian kummitädin luokse viettämään Tyttöjen iltaa. Syötiin tortillaa ja katseltiin leffa sipisien kanssa.


Sunnuntai-aamuna oli mun vuoro nukkua, mutta tällä kertaa en oikein osannut ja nousin jo 9 aikoihin. Syötiin aamupalaa ja sitten lähdimme fafan luokse. 

Iltapäivällä mentiin kaupunkiin shoppailemaan..

Uusi matto olkkariin <3 (Sotka)

Kynttiläjalkoja(?) Plantagen

Kehys (oikealla) Laitoin siihen kuvan Saran jaloista<3 (Robin Hood)

Mies osti mulle tulppaaneja <3
Sitten tultiin kotiin, siivosin vähän, vaihdoin petivaatteet ja imuroin keittiön.
Kohta serkkuni tulee kahville :).

Saran uusi kaveri <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3