4.1.2014

Haasteen kysymykset

Tein täs yks päivä ton yhden haasteen, nyt sain sen taas ja Liisalta. Tällä kertaa vastaan vain Liisan kysymyksiin..

1. Neljä läheisintä ihmistä elämässäsi?
- Mieheni, Julia, Vauva ja äitini.

2. Rakkain esineesi ja miksi?
- Puhelin, en vaan pärjää ilman sitä. Sillä teen KAIKEN :D, Käyn facessa, katon kelloo, mulla on siin kans ohjelma mihin laitan tyttöjen syömiset, nukkumiset ja vaipanvaihdot. 

3. Lempivuodenaikasi?
- No tietenkin kesä! Iha sama vaik ois kauhea sää kesällä, silti on lämmintä. Vihaan kylmää.

4. Miksi aloit kirjoittaa blogii?
- Kaverini sanoi minulle että minun pitää alkaa kirjoittaa blogii kun kirjoitin faceen aina kaiken minkä tein jne :D..

5. Millainen on miesmakusi?
- Mä en usko et mulla on miesmakua :D. Ainakaa kun kattelen nykyistä ja eksiä. Kaikki ovat niin erilliaisia.

6. Onko ulkonäöllä oikeasti väliä?
- Ei! Taino tottakai vähän, mutta se että minkälainen mies on, on se juttu <3

7. Viimeisin ostoksesi? (Ruokaa ei lasketa)
- Joku vaate kyl.

8. Miten vietit uutta vuotta?
- Olin juhlimassa alkoholin merkeissä; Kotona, baarissa ja kaverilla.

9. Lempiruokasi?
- Makkarakeitto.

10. Teitkö uuden vuoden lupauksia?
- En, en harrasta sellaista.. 

11. Mitä odotat tällä hetkellä eniten?
- Että ristiäiset alkaisivat :).

_________________________________________________________________

Etin tänään koko aamun kun mikäkin hullu yhtä hiuspantaa minkä halusin vauvalle, julialla oli se kans kun hänet kastettiin. Ja ennen Juliaa se oli mun siskolla -95. Tekstailin jo valmiina kavereille että jos heillä olisi ollut lainaa jtn pantaa.. Mutta sitten se oma panta ONNEKSI löytyi! Eli se hätä on ohi. 
Minulla ja Julialla on vaatteet valittuna ja valmiina. Vauvalle pitää vielä etsiä esille valkoinen body ja sukkikset. Miehen vaatteet on karkuteillä vielä, mutta hoidettu homma kuitenkin!
Oon käyny suihkussa julian kanssa ja odotan että hiukset kuivuisi.. 12 aikaan kaveri tulee laittaa hiukseni. Juliallekin olisi kiva laittaa joku kiva kampaus, saa nähä että suostuuko. Vähän hermostuttaa tuleva.. Mutta jotenki uskon että sylikummia hermostuttaa eniten ;) hihi, Hyvin se menee ja on sitten nopeasti ohi. Pitää muistaa ottaa PALJON kuvia tästä päivästä ja vauvasta, Julian ristiäisistä ja Juliasta ei tullu otettua niin paljon kuvia, mikä tietysti harmittaa.
Vauva nukkuu päikkäreitä, tietää varmaan että rankka päivä edessä. Julia heräs jo 8 eli toivon että saan hänet päikkäreille ennen ristiäisiä. 
Mutta nyt jatkamaan valmisteluja ->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3