22.1.2014

MATIKE

Maanantaina olin tyttöjen kanssa vain kotona koko päivän ja illalla mentiin koko perhe sitten mummolaan, hengailtii siellä, katsottiin salkkarit ja syötiin iltapalaa ja tultiin kotiin nukkumaan.

Tiistaina anoppi tuli heti aamusta tänne, teki minulle ripsihuollon ja leikki tyttöjen kanssa, minä sain lainata hänen autoa ja kävin postissa hakemassa pari pakettia. Illalla minä otin auton ja lähdin YKSIN serkulleni kahville. Sitten tulin kotiin ja tehtiin tytöille iltatoimeet.



TÄNÄÄN lähdimme neuvolaan heti aamusta, laitoin Saran vaunuihin, ja Juliaa vedin pulkassa perässä. Meinasi kyllä kädet jäätyä kun löysin vaan yhden hanskani :( Ja ulkona oli tosi kylmä.
Neuvolan jälkeen mentiin vielä kauppaan ennenkun tultiin kotiin. Tein meille lounasta ja sitten Julia päikkäreille. Sara on nukkunu melkein vain koko päivän. Johtuu varmasti rokotteista. Ei oo vielä ainakaa tullu kuumetta. :) Toivotaan että yö menee kans hyvin.VIELÄ ole itkeny mahaa rotan takia, mitä viimeks teki. (Nyt se varmaa kohta alkaa kun tänne näin kirjoitin.) 
Tänään minun piti kans hakea Max ja Mian loppuunmyynnistä bumbon meillä, mutta ne oli jo loppu :( Eli jos joku myy halvalla niin OLEN KIINNOSTUNUT!
Illalla tuli vielä naapurit kylään. Ja mä en voi ymmärtää miten Julia ja hänen pikkuserkkunsa E saavat ton Julian huoneen räjähtämään tuolla tavalla :D.

Tässä he kuitenki lukevat kirjaa yhdessä <3



(ps. MATIKE = Maanantai Tiistai Keskiviikko ;) )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3