6.9.2013

Siivousta

Äitini otti eilen Julian niille yökylään, sain minä vähän omaa aikaa ja päätin että tänään kun herään alan siivoamaan. Se on jotenki Paljon helpompaa kun Julia ei oo tiellä :D. (Oonko nyt kauhee?)
Imuroin ja pesin lattiat keittiössä, eteisessä ja olkkarissa. Julian huone pitäis kans siivoo ja meijän makkari ja vaihtaa kaikki petivaatteet + parveke. Nyt oon aivan loppu ja on hiki ja supistuksia.. Selkäänkin alko koskee ton imuroinnin yhteydessä. Eli nyt huilaan kyl hetken. Tai sitten jatkan tässä vklp aikana vast. Kun tänäänhän alkaa onneks viikonloppu.
Viikonloppukin on täynnä kaikenlaista, niinku esim huomenna pitää yhdeltä naapurilta hakea yks lipasto minkä häneltä ostin, sitten illalla mennään mun siskon 18 v synttärikahville ja sunnuntaina äitille syömään.

Otin vähän kuvia mun huonolla kännykkäkameralla kodista ja ajattelin jakaa ne teidän kanssa..

Talonmiehet siivoo tän talon kattoa ja nyt kaikki roskat on sitten meijän parvekkeella -.-

Omnom omenoita

Meidän keittiönkello

Naapuri vähän taiteili meidän kirjaimilla :D

Jääkaapinovi, Pizzamenu, kortteja, ultrakuva vauvasta, kuvia siskostani ja veljestäni, Juliasta kuvia ja noi kirjaimet

Kaktus, jonka äitini osti mulle pari viikkoo sitten.

Meijän eteinen

Mun ja Julian takit.

Meillä on liikaa kenkii, pitäis ottaa kesäkengät pois.

Olkkaria.

Vihaan tota hyllyä :D, onneks se koht siirtyy Julian huoneeseen

Julian 1- vuotis kuvat <3

Meijän kisu <3


Miks mä en osaa nukkua kun saisin? Oon heränny tänä aamuna monta krtaa siihen et oon kuullu Julian heräävän vaikka se ei oo ees kotona. Aika häiritsevää. Nousin sitten ylös sängystä joskus puol 9.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3