15.2.2015

Ystävänpäivä

Heräsin 10 aikaa, en mitenkää osaa nukkua pidempää, ja kissa rupes riehuu niin heräsin siihen.
Mies nukku johonki 12 asti. Sit oltiin vaan, oli todella outoa vaan olla eikä tehdä mitään. Tällaiseen ei todellakaan ole tottunu. Sitten mentiin kauppaan kahdestaan, sekin oli todella outoa kun ei tarvinnu kattoo Julian perää ettei aja jonku päälle kärryllään :D.
Vaikka meillä onki lapsivapaa vklp niin käly kysyi jos voidaan katsoa kummipojamme perään muutaman tunnin kun he kävisivät syömässä ja kaupassa ja me suostuttiin. Oli meidän ensimmäinen kerta lapsenvahtina kummipojalle. Meni oikein hyvin, vaikka hän vähän rupeskin vierastamaan.
Mutta muuten on iloinen ja tyytyväinen poika <3



Ostettiin miehenkaa myös ystävänpäiväherkkuja kaupasta ja mä sain mieheltä myös suklaata <3


Illalla mentiin vähän ajelee ja moikkaa kavereita. Ja mä kävin syömässä parin kaverin kanssa.
Sitten taas ajelemaan miehen kanssa. Sitten tultiin kotiin kattoo leffaa, mä kyllä nukahdin kesken leffan ja menin sitten sänkyyn nukkumaan. En tiedä edes monelta mun mies on tullu nukkumaan.


Perjantaina äitini toi mulle ystävänpäiväkukkia <3

Tänään heräsin taas 10. Ja mies nukkuu vielä. Tänään hakemaan tytöt takas kotiin. Niitä onki jo ollu ikävä ja kuulen niitten ääniäkin täällä kämpässä kokoajan, kunnes taas muistan että eihän ne ole täällä :D. 
Tänä viikonloppuna vauva ei sitten tullukkaa vaikka ois ollu niin hyvä, kun tytöt hoidossa :(
Odotamme siis vielä. :)

Hyvää ystävänpäivää kaikille rakkaille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3