24.2.2015

Laskettu aika

Tänään on se päivä jota odotin kun kuuta nousevaa 9kk :D
Ekaa kertaa en joutunu odottaa siihen asti, mistä olen kyllä onnellinen. Mut en todellakaa osannu odottaa että poika olisi tullut maailmaan ennen sitä.
Nyt mun rinnalla tuhisee usein pieni rakas joka on 4 päivää vanha <3

Tässä kuvassa poika on IHAN isänsä kopio <3

Tänään menen pojan kanssa ensimmäistä kertaa vaunukävelylle kun menemme hänen kanssa ensimmäiseen neuvolaan.
Minulla olisi ollut masuneuvola tänään, mutta muutettiin se vauvan neuvola-ajaksi.
Tulen myöhemmin kirjoittamaan pojan neuvolakuulumisia.


Hän on niiin rakas etten onnellisempi voisi olla <3

Julia on tosi innoissaan pikkuveljestään ja osaa olla hänen kanssa tosi rauhallinen ja kiltti :) 
Sarakin alkanu kiinnostuu enemmän eikä tee pahoja myöskään. Vähän joutuu kuitenki olla varovainen ettei vahingossa kaadu päälle tai jtn.
Mä olen niiiiin onnellinen meidän perheestä <3 Rakastan lapsiani ja miestäni yli kaiken <3
Kaikki on nyt niin täydellistä <3 Nyt vain olemme perheemme kanssa ja nautimme kaikesta <3
Voimme olla onnellisia mieheni kanssa kun kaikki on hyvin ja meille on suotu kolme tervettä lasta.

<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3