6.8.2015

Tuleeko kesä sittenkin?

Viime viikolla luin että ne lupas lämmintä tälle viikolle, en uskonut. Olin kuullut sen ennenkin, eikä se sillonkaan pitänyt paikkaansa. Oon silti uskonu siihen että Elokuussa säät lämpenee, pakkohan niitten on, kai me nyt jonkunlaisen kesän saadaan? Monet sanoo ettei varmaan tuu kesää tänä vuonna. Oon silti yrittäny ajatella että pliiiis, edes Elokuussa! 

Eilen sit vihdoin tuliki se ihana lämmin kesäsää! Puin shortsit ja topin päälle ja tytöille mekot ja niitten alle uikkarit. Lähdimme nimittäin rannalle, oli pakko! Mitä jos tää olisikin ollut se ainoa lämmin kesäpäivä Elokuussa.
Vesi oli minun mielestäni k y l m ä ä ! Mutta tytöt tykkäsivät, Williamii en edes laittanu veteen yhtään, koska voin vaa kuvitella kuinka olisi aloittanu sen huutamisen :D.










Eilen illalla pidimme miehen kanssa leffa-ilta ja ostettiin kaupasta herkkuja. Katsottiin joku high school komedia - huono oli!


Otin itsestäni tässä yks päivä koti-äiti-look kuvan, kuva kertoo vähän siitä miten pukeudun täällä kotona kun vaan olen.

Eli yleensä päälläni on caprit/shortsit/lökärit ja joku toppi. Varsinki kesällä koska meidän kämpässä on niiiiiin kuuma!!


2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3