2.8.2015

Festeraita ja syntymäpäiväjuhlia



Lauantaina käytiin päivällä kaupassa, kirpputorilla ja kaverilla kahvilla.
Kävin myös ostamassa minulle ja siskolleni liput Porvoon Popfesteille.


17 aikoihin menin kummitädilleni aloittamaan, siellä oli myös äitini, siskoni ja heidän yksi ystävä, jota en ollut ennen tavannu, mutta kuullut hänestä kyllä :).


Lukijat toivoivat kuvia mun tyyleistä, tällä kertaa kun lähdin ulos puin itselleni farkut, biletopin ja korkkarit (kattoon).




Minä ja kummitätini <3
20 lähdimme Popfeisteille siskoni kanssa. Siellä oli myös muita kavereita.
Esiintyjinä oli Arttu Wiskari, Kaija Koo ja aivan mahtavan mahtava APULANTA!!
Festari loppu 00 aikaan ja silloin lähdettiin baariin.


Tänään heräsin 10 jälkeen, ja hyvin jaksoin herätä kun olin tullu ajoissa kotiin.
Mies teki meille lounasta ja hengailtiin vaan. Iltapäivällä lähdettiin yhden pienen prinsessan 2-vuotis synttäreille.

Sen jälkeen tultiin kaupan kautta kotiin, mies lähti pariks tunniks töihin ja minä jäin kotiin lasten kanssa. Mies on edelleen töissä enkä tiedä millon tulee.
Mulla on tukka kipee ja voisin lähtee nukkuu :D.

Asuni syntymäpäiväjuhliin.




2 kommenttia:

  1. Sä olet niin söpö kun hymyilet tollein kunnolla tuossa yhteiskuvassa! Sun täytyy ehdottomasti aina hymyillä kuvissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Monet sanoo niin, mut ite en osaa hymyillä hampailla :D Vihaan mun hampaita :D

      Poista

Kiitos kommentista <3