29.8.2015

100 !

Tänään kun avasin bloggerin huomasin että minulla on nyt bloggerin kautta 100 seuraajaa.
Kyllä minä ilahduin :). Jollekkin se määrä on pieni, mutta minulle iso!

Blogin fb sivulla on 73 tykkääjiä.
Tämä on 1256 postaus blogissani.

Blogissani raskauspostaukset ovat olleet luetuimpia postauksia.. Harmi että sellaisia en voi enää kirjoittaa ainakaa omalla kokemuksella.



Blogin kirjoittaminen on minulle tärkeätä, pakkomieli, stressin lievittämistä, töitä, omaa-aikaa, KAIKKEA! On ihanaa jakaa meidän arkea muille. Kuten olette varmaan huomanneet jaan vaan hyviä asioita, Blogissa ei ole nähty perheen sisäisiä riitoja, eikä tulla näkemään. Tämä blogi on ja tulee aina olemaan positiivinen. Ainuut negatiiviset asiat mitä täällä voi nähdä on uhma :D.



Lähiaikoina tulen suorittamaan blogissa seuraajille arvonnan, kiitokseksi että seuraatte mun blogia!

Ja HEI uusille seuraajille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3