15.8.2015

DATENIGHT

Me käytiin tänään treffeillä mun miehen kanssa. Ekaks käytiin syömässä, minä otin Chicken bolillon ja mieheni Beef bolillo. Mä vaan niin rakastan tota chicken bolilloa.
Kun oltiin syöty käytiin vähän ajelemassa ja katsomassa kivoja paikkoja Porvoossa.
Sitten mentiin pelaamaan minigolffia. Se oli aika kivaa, saatiin nauraa toisillemme :D.
Minä voitin 8 pisteellä o/. 8 jälkeen tultiin kotiin takas ja äitini yllättyi miten aikasin tulimme, minä taas mietin kokoajan äitiä että pitää mennä kotiin päästäämään hänet kotiin kun menee huomenna aamuvuoroon. Kiitos äidilleni joka tuli katsomaan lapsia ja laittoi heidät nukkumaan ja päästi meidät viettämään parisuhde-aikaa <3 Oli ihanaa <3





2 kommenttia:

  1. Ihanaaaa <3
    Mäkin haluan treffeille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teidän pitää hommata lapsenvahti ja sitten lähteä ;) Tekee hyvää varmasti teillekki!

      Poista

Kiitos kommentista <3