30.11.2014

Pikkujoulu - viikonloppu

Viikonloppu oli ihana mutta jotenki samalla kiireinen. Tai ainakin nyt tuntuu etten oo saannut levättyä tarpeeksi kuitenkaan vaikka niin oli myös tarkoitus.
Perjantaina leivottiin päivällä pikkuserkun kanssa pipareita ja illalla mentiin mummilaan, mummi leikkas Julian ja isin tukat ja laitto mun ripset kuntoon.


Lauantaina herättiin 8 aikaan, kävin suihkussa ja syötiin aamupalaa kaikessa rauhassa ja pakkasin tytön kamat kassiin. Sitten suunnattiin mikrokulmaan(kauppa) ostamaan tuparilahja ja katsomaan joulupukkia. 500 ensimmäistä lasta saivat myös lahjapussin (joka sisälsi, pienen lelun, aasin ja tarroja). Joulupukilla oli mukanaan kori missä oli karkkia, mutta Julia oli liian ujo niin ei uskaltanu ottaa karkkia korista, autoin häntä sitten siinä :).



Sitten suunnattiin nokka kohti mummolaa. Siellä saatiin pikkujouluruokaa ja paketteja. Sara sai duploja ja suklaakalenterin ja Julia sai leikki-tee-astioita - ihanat <3 ja suklaakalenterin.
Minä ja mieheni saimme karkkia ja arpakalenterit. Aiomme molemmat voittaa pääpotin joka on 20 000€!! ;)



Vähän ennen kuutta suuntasimme mieheni kanssa sitten takas kohti Porvoota ja kohti kaveripariskunnan tupareita. Oli kyllä hauskat juhlat loppujen lopuksi, vaikka aika tylsää kun itse joutu olemaan selvinpäin. Ei ole oikein mun juttu olla juhlissa selvinpäin. Oon se ikuinen bilehile ;D.
Mutta tänään aamulla kun muut makas krapulassa niin minä nautin hyvästä olosta :) Se on sitten taas mun juttu. Nousin paljon aikasemmin kun mieheni, siivosin vähän, ja kattelin leffaa ja söin suklaata.

13 aikaa lähdimme kauppaan ja kohti mummolaa hakemaan prinsessoja <3
Ei viivytty kauaa Helsingissä, vaan tulimme aika nopeasti takasin ja menimme mummilaan. Missä oli myös miehen sisko perheineen + miehen veli.

Mummi ja hänen lapsenlapset <3

Rakas kummipoikani <3

Olin ihan varma että tytöt nukahtavat heti kun pääsemme kotiin. Sara nukahtikin - MUTTA Julia ei! Ja hän sitten huutamisellaan onnistu herättämään Saranki... Toivottavasti nukahtavat pian että jaksavat nousta huomenna 7 jälkeen.

Kohta meen itsekkin nukkumaan koska kauhea väsy painaa silmiä nyt jo. Öitä!

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3