22.12.2013

Joulushoppailua ja tyttöjeniltaa

Lauantaina käytiin itiksessä shoppailemassa. Löysimme farkut itsellemme, + minulle alusvaatteita ja ädilleni joululahja. Sitten meidän piti mennä syömään johonkin kivaan ravintolaan kun meillä on vuosipäivä Torstaina. Mutta oli kauheesti jonoo kaikkialle. Niin päädyimme sitten pizza-kebab paikkaan :D. Todella romanttista! Mutta mies lupas viedä mut ens vuoden puolella johonki kivaan ravintolaan. 1.1 On kans kihlapäivä :). 

Mies söi pizzaa ja minä aurajuustoleike ranskalaisilla.


Sitten menimme takaisin äitini luokse ja oltiin siellä hetken ennenku lähdimme tyttöjen kanssa kotiin. Kiitos äitilleni joka katsoi tyttöjä että me pääsimme miehen kanssa rauhassa ostoksille<3! Mä jäin kotiin tyttöjen kanssa kun mies lähti isänsä luokse katsomaan että mitä autoa vaivaa. Sitten kun hän tuli kotiin, niin mä lähdin naapurin kanssa Julian kummitädin luokse viettää tyttöjen iltaa, pelattiin monopolii, syötiin sipsii ja jauhettiin kakkaa.  Sain kans sieltä tyttöjen joululahjat. Itse en ole vielä antanu niitten joululahja. Se odottaa vielä yhtä juttua ja tänään hain kans niitten tytölle joululahjan<3.
Oltiin aika myöhään ja mentiin vielä moikkaamaan mun siskoja jotka oli Porvoon Amarillossa bailaamassa. Sitten kotiin nukkumaan! Ja nukahdin vasta 2 jälkeen. Olin pikkasen väsyny kun Julia heräs 8. Mut mies hoiti<3 Ite nousin kuitenki puol tuntii myöhemmin kun vauvalle tuli nälkä.

Julia pääsi leikkimään huoneeseensa -.- :D
Tänään olen vähän siivonnut ja pyykannu. Sitten lähdin kaverin kanssa shoppailemaan joululahjoja ja sitten H&M:ssä oli kivasti SALE, niin ostin Julialle housut ja paidan (3e kpl) ja mulle vielä toiset rintsikat.


"Äiti, älä kuvaa!" :D

Juliasta saa nykyään vaan suttusia kuvia :/ Se liikkuu liikaa :D


Käytiin kans mikrokulmassa ihastelemassa sisustustavaroita <3 Voisin ostaa ne kaikki! Sain paljon ideoita meidän tulevaa kotia varten <3. Sieltä löysin kans joululahjaidean miehen isän perheelle.

Paketoin tänään meidän joululahjat.

Käytiin kans tänään ruokakaupassa ja ostettiin ens viikolle ruokaa, voitte kuvitella summan ja määrän :). 

Oiiii, enään 2 päivää jouluun <3 





Nukuin tuossa pienen päikkärit 17-19, nyt on pää vähän sekasin. Julia vielä ääntelee tuolla sängyssä, vaikka pitäisi olla jo höyhensaarilla. Vauva nukahti just kans <3.

Hyvää Joulunodotusta kaikille <3

<3: Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3