7.12.2013

Avaudutaan vähäsen..

Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tää touhu!!!
Ihan sama mitä sanoo niin oot kuitenki sanonu jotain aivan muuta, ihan sama sanotko mitään ollenkaan niin silti olet sanonut jtn väärin?!
Sitten kun asiat menee eteenpäin niin joku väärentää ne matkalla. Miksi? Mitä se joku hyötyy niistä? Kuka tässä haluaa pahaa kaikille? 
Puhun itsekkin paljon ja muitten asioita, osaan kuitenki pysyä siinä alkuperäisessä stoorissa, enkä väärennä asioita. Osaan myös myöntää mitä olen sanonut enkä väitä että en ole. Se on mun mielest lapsellista, ja mun mielest pitää osata seistä sen takana että mitä on tullut sanottua.
Jos oikeesti haluat että kukaan EI saa tietää jostain sun asiasta.. älä sitten kerro sitä!!! Koska se asia kuitenki levii eteenpäin tavalla tai toisella. KUKAAN ei osaa pitää salaisuutta, jossai vaihees joku kuitenki möläyttää sen jollekkin. Sen olen huomannut, ja myönnän että kuulun itsekkin niihin. KAIKKI kuuluu! Eri asia osaako kaikki sen myöntää! Ja sit vihaan yli kaiken sitä kun joku on kuullut jtn minusta tai jostai toisesta mutta ei voi kertoo et keneltä.. Olis sit vain hiljaa kun ei kuitenkaa voi kertoo koko juttua!

Toivon että mun läheisimmät kaverit ja tuttavat lukee tän ja myöntää itselleen että tällasia me ollaan, mitä sille voi? Mut hei pliis, pysytään kuitenki siinä alkuperäisessä jutussa eikä muuteta tosiasiaa. Se vaan satuttaa jotakuta turhaan, ja sitten ollaan turhaan vihaisia jollekkin joka ei ole edes niin sanonu/tehnyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3