14.12.2013

700

700 postaus tässä blogissa!!! Oho! Onpa niitä jo paljon. Minulla on siis ollut paljon asiaa, ja blogia olen kirjoittanu 1v4kk.

Tänään ollaan oltu liikkeellä koko päivän. Olin aivan loppu kun päästiin vihdoin takas kotiin.
Noustiin vähän ennen 9 aamulla, kävin suihkussa ja puin lapset ja itseni. Sitten lähdettiin moikkaa miehen veljiä, vietiin niille joulukortit ja kutsukortit vauvan ristiäisiin. Vihdoin alkaa nekin lähestyä ja nimet on valittu ja kummit :). Mut niistä enemmän sitten kun ovat ohi ja teen niistä postauksen Tammikuun alussa. Sitten vietiin kortit miehen isovanhemmille. Siitä suunnattiin Ylikeeseen viemää mun enolle ja sen vaimolle ja mun serkulle. Jäätiin hetkeks sinne juttelemaan serkun miehen kanssa. Siitä sitten miehen isän luokse, mutta siellä ei ollut ketään kotona niin jätettiin kortti postilaatikkoon. Siitä sitten mun siskon ja hänen äitinsä luokse, juotiin siellä kahvit ja juteltiin. Sain sieltä verhoja (valkoisia) Ne tulee sitten meijän uuteen kotiin. Sain kans yhden lattialampun, mutta emme saanneet sitä mukaan nyt kun mies oli sitä mieltä ettei se mahdu kyytiin :D. Ens kerralla sitten. Kiitos niistä Vonnelle <3. Sitten ajoimme Myrskylään Metta-tädin luokse ja jäimme sinne kans kahville. Sitten kaupan kautta kotiin.
Piti vielä lähteä puistoon naapureitten kanssa, mutta en vaan enään jaksanut, kun koko päivän ollu liikkeellä. + että mulla on kai ovulaatio nyt? Jomottaa niin alaselkää ettei tiiä mitenpäin olla. Ei oo ennen ollu tällästä ovulaation aikaan.

Mies lähti sitten ennen kuutta hänen duunipaikan pikkujouluihin. Ihanaa! Se tarkoittaa minulle omaa aikaa!!!! Ja paljon! Ja se alkoi äsken!! :)

Julia nukahti n. 19:15, ja vauva kyllä ennen sitä, mutta tottakai hän heräs sitten heti kun sain Julian nukahtamaan. Nyt vauva nukkuu sitterissä kun ei omassa sängyssä suostunu nukkuu.
Tein jo aiemmin itselleni joulutorttuja, mitä aion syödä illan aikana. 


Mutta miksi minulle aina käy näin?


Aina kun teen 2 pellillistä noita niin yks palaa.. AINA!! En vain osaa.

Tänä iltana aion datailla ja katsoa tv:eetä samaan aikaan!! Mies ei koskaan anna mun tehä sitä :D koska ei voi kuulemma tehä kahta asiaa samaa aikaa. Ja saan katsoa just sitä ohjelmaa/leffaa mistä MÄ tykkään! Lisää näitä iltoja kiitos :D.






Vauva viihtyy nykyään tosi paljon lattialla, ja se on hänen mielestä jopa hauskaa.. Ja vielä hauskempaa jos isosisko on siinä vieressä pelleilemässä :P.
Vauva hymyilee todella paljon kans nyt :) Melkein aina kun näkee jonkun naaman naamansa edessä :).
6pv ja toi pikkunen on jo 2kk vanha. Aika se menee niiiin nopeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3