17.12.2013

Haaste


Löysin haasteen Sonjan blogista mitä en oo tehny. Niin ajattelin nyt tehdä sen :).

1. Millainen on sinun unelmakoti?
- Omakotitalo, omalla pihalla, saunalla ja takka <3.

2. Millainen sisustustyyli kuvastaa sinua?
- VALKOINEN! Ja maalaisromanttinen. 

3. Mikä olisi ykköstoiveesi joululahjalistalta?
- Ehkä lahjakortti johonki sisustuskauppaan :).

4. Vaihtuuko sinulla sisustus vuodenaikojen mukana?
- Ei, mutta jouluna tulee jouluverhot ja joulutavarat esille :).

5. Minkä uuden taidon sinä haluaisit oppia?
- Ei tuu mitää mieleen. 

6. Teetkö joskus itse lahjoja muille vai ostatko aina kaupasta?
- Sekä että. Mut jos teen jotain niin en kuitenkaa sitäkään ihan alusta. Vaan on se kuitenki joku ostettu juttu ja silleen :D enmä osaa selittää :D.

7. Oletko jossain asiassa pikkutarkka?
- En oikeastaan.

8. Odotatko jo joulua?
- Joo :).

9. Mikä saa sinut raivostumaan?
- Monikin asia :D. Esim, jos mies nukkuu sohvalla eikä huomaa jos Julia tekee jtn pahaa, jos mies ei kuuntele mua, Jos Julia ei tottele, Jos ruoakin menee pilalle (KYLLÄ, se menee joskus), Jos ulkona sataa vettä.

10. Miksi perustit blogisi?
- Kaveri sano mulle et mun pitäis kirjoittaa blogii, kun kirjotan niin paljon facebookkiin :D. Niin siks sitten aloitin. Ja täähän on kivempaa :).

11. Mikä on sinun turhin ostoksesi, jonka olet nyt puolen vuoden sisällä ostanut kaupasta?
- Hmm...? Oikeastaan ei tuu nyt mieleen mitää? Vaikka sellasia tavaroita varmasti on :D.

12. Teetko ostoksesi mielummin netistä vai oikeasta kaupasta?
- Shoppailen mielummin netissä. Sillon löytää paremmin kaikenlaista :)

13. Oletko pihistelijä vai tuhlari?
- Tuhlari.

14. Koska aiot hankkia joululahjat, vai oletko jo hankkinut?
- Kaikki on jo hankittu.

15. Lähetätkö joulukortteja ja teetkö ne itse, vai ostatko kaupasta vai lähetätkö sähköisen?
- Tilasin ifolorilta sellaisen mis oli kuva tytöistä ja annoin ne sukulaisille.

16. Mikä on kantasi yhteistyöhön yrityksien kanssa?
- Ihan kivaa :).

17. Huollatko ulkonäköäsi ja miten? Esim, ripsienpidennykset, tekokynnet, hyvä puhdistus tms?
- Mulla on ollut ripsipidennykset ja tekokynnet, haluaisin molempia takas. :) Meikkaan yleensä vain sillon kun oon ähdössä johonkin.


18. Hemmotellaanko sinua? Saatko kynttiläillallisia tai kylpyläreissuja tms?
- Kerran oon saannu kynttiläillallisen. Ei mua hemmotella enää :/ Joskus saan kukkia (mut sillon melkein pyydän että ostaisi :D) Ei toi mun mies osaa itse olla romanttinen ;D.

19. Oletko tyytyväinen elämäntilanteesi?
- Olen <3 Minulla on ihana mies, joka on maailman paras isä meidän tytöille. Ja meillä on rahaa just sopivasti että pärjäämme ja katto pään päällä ja auto. Kaikki on siis just niinku pitääkin.

20. Kotityöt, inhoatko vai pidätkö niiden tekemisestä?
- en kyllä pidä :D mutta pakko mikä pakko!

21. Jaatteko kotityöt tasan vai onko jatkuvasti kinaa et kumpi tekee?
- Minä niitä teen kun kotona olen ja mies töissä. Mutta vklp mun mielestä se kuuluu molemmille, mutta yleensä mä oon se joka tekee niitä silloinkin.

22. Kuinka monta lasta haluaisit?
- 3 ois kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3