19.4.2015

Viikonloppu

Viikonloppu meni todella nopeasti, perjantaina juhlittiin tyttöjen kanssa mun polttareita, tytöt oli kyl järjestäny niiiin kivat polttarit :). Kiitos vielä<3


Ja lauantai meni oikeastaan koomailessa kotona, ei mulla krapulaa silleen ollu, väsyny vaan. Nousin 11-12 aikaan, syötiin ja olin muutaman tunnin hereillä, sit menin päikkäreille ja mies tuli herättää 18 jälkeen. Illalla mentiin vielä kävellen kauppaan, Käytiin Siwassa joka on vähän kauempana kun lähikaupat oli jo kiinni. Mut ei haittaa, raikas ilma teki hyvää. Illalla katottiin viel miehenkaa yks leffa ja sitten takas nukkumaan.

Tänään mä sit nousin lasten kanssa puol 8 aikaan, tunsin taas olevani elävien kirjoissa.
Oon täällä siivoillu ja laittanu pyykkejä. Muutama kaveri kävi kahvilla. Julia tuli äsken kotiin, hän oli mummolassa koko viikonlopun. Oli ihanan rauhallinen vklp kun tytöt eivät pääseet riehumaan, nyt on taas show pystyssä täällä kun noi kaks riehuu :D. Kohta tulee viel mun serkku kylään.
Sitten tytöt nukkumaan ja me katotaan varmaan joku leffa ennenku me mennään nukkumaan.





Että ihan kiva viikonloppu :)

Huomenna sitten taas palu arkeen ja miehellä iltavuoroviikko :(


5 kommenttia:

  1. Postausta polttareista!!:D

    VastaaPoista
  2. Oot laiha!! Ja sulla on kolme lasta :o wau

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos! :) tarkottaa kolmen lapsen äitiä että ei voi olla laiha? :D

      Poista
    2. Haha, kiitos! :) tarkottaa kolmen lapsen äitiä että ei voi olla laiha? :D

      Poista

Kiitos kommentista <3