11.4.2015

Lapsimessut 2015

Tänään olin lapsimessuilla, mukanani minulla oli Julia ja hänen tätinsä Metta + hänen mies ja niitten poika. Minulla on ollut Julia joka kerta mukana, ja tästä on tullut tällainen meidän juttu ja tänään päätin että jatketaan näin, että lapsimessut on tästä lähtien se meidän juttu, minne mennään aina me kaks :). Tänä vuonna mä olin ensimmäistä kertaa siellä bloggaajana. 


Mä en tiiä että oliko Juniorit siellä tänä vuonna vai eikö me vaan löydetty niitä? Julia odotti niitä eniten ja niitten tipuja. Vähän harmitti Julian puolesta.
Mutta olihan siellä kaikkea muuta kivaa :)

#TOOTD

Julia laski liukumäkeä piipaa autosta :D
Kummipoika <3


Julia halaili kaikkia noita eläimiä :D Viime vuonna ei vielä uskaltanu :)

Messujen jälkeen ei enää jaksanu kävellä :( :D
Meni messuilla muutama tunti, käytiin myös niillä muilla messuilla.
Piti myös syödä siellä mutta jonoja oli joka paikkaan niin päätettiin et mennään matkalla kotiin mäkin kautta.



Poliisiauto messuilla :D Pitäis ottaa joka vuos tää sama kuva :P

Tänään on ollut todella kaunis ja lämmin päivä <3 Jatkuispa pitkään.


2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Meilläkin näyttäs siltä että huomenna päästään messuilemaan! En malta oottaa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3