3.4.2015

PARASTA JUST NYT

Blogeissa pyörii haaste Parasta just nyt. Mäki ajattelin nyt istua alas ja miettiä että mikä mun elämässä on parasta just nyt ja kirjoittaa ne alas tähän.

1. Lapset
Se kun saan olla kotona lasten kanssa, nähdä kun ne kasvaa ja kehittyy. Halia, pussata ja vain olla niitten kanssa. Hetki kun Sara ja William nukkuu saan viettää Julian kanssa kahdestaan. Jutellaan, riehutaan, siivotaan tai askarrellaan. Tai se hetki kun Julia on päiväkodissa ja William nukkuu niin saan olla Sarankaa kahdestaan. Sara on varmaan lapsista se joka tarvitsee eniten sitä, aikaa vain hänelle, pitää häntä sylissä, halia ja pussata. Paijata ja olla vaan siinä. Tai sitten illat kun tytöt nukkuu ja William haluaa vain olla sylissä ja tuntea läheisyyttä <3.


2. Mies
Rakastan miestäni yli kaiken ja en voisi mistään löytää parempaa, maailman paras isä meidän lapsille, jaksaa riehua ja leikkiä niitten kanssa vaikka olisi ollut rankka päivä töissä. Kyselee lapsien kuulumisia iltavuoron jälkeen. Näyttää minulle paljon minusta tykkää. Halaa ja pussailee. Rakastaa. Minäkin rakastan häntä. Osallistuu kotihommiin, ja suuri uusi plussa hänelle kun on alkanu myös tekemään kotona ruokaa. Ei tarvitse aina minun :). Jaksaa nousta yöllä syöttämään Williamii jos mua väsyttää enkä ite jaksa vaikka hänellä olisi aamuvuoro edessä. Olen kiitollinen näin täydellisestä miehestä. 


3. Hymy
William on alkanu joka päivä hymyillä vain enemmän ja enemmän. Juttelee hänelle mukavia niin johan saa ison hymyn aikaseksi. Tai kutittaa leukaa ja poika hymyilee suuresti <3 :).
Vauvojen hymyt pelastaa huononkin päivän.


4. Kevät
Kevät tekee tuloaan pikkuhiljaa. (Jos nyt ei lasketa tätä takatalvea) Kevät on kyllä ihana vuodenaika, aurinko alkaa lämmittämään, Ei tarvii niin paljon vaatetta päälle enään. Aurinkolasit<3 Kevätkengät<3 Farkkutakki<3.

5. Lähestyvät häät
Se on jo ensi kuussa kun me mennään miehen kanssa naimisiin. Minusta tulee vaimo juuri sille miehelle jota olen odottanu koko elämäni <3 Saamme viettää elämämme tärkeimmän päivän kaikkien läheistemme kanssa. Saamme toisemme kokonaan <3 Täydennämme elämämme sanalla tahdon <3


6. Ystävät
Minulla on maailman ihanimmat ystävät. Oikeat ystävät joiden kanssa voin olla oma itseni, joille voin puhua kaikesta, joilta saan sitä tukea mitä tarvitsen. Joiden luo voi mennä leikkimään kun tuntuu että lapset hyppii kotona kohta seinille. Joilla on lapsia kenen kanssa mun lapset tykkää olla.


7. Kummipoika
Olen niiiiiiin onnellinen kunniasta saada olla kummitäti "papulle" <3 Papu on ihana ja suloinen poika, Ja enemmän kun mielelläni haluan osallistua pojan elämään ja auttaa häntä ja hänen vanhempia, olla tukena ja nähdä pojan kasvavan. Rakastan "Papua" <3


8. Perhe ja sukulaiset
Meille on tosi tärkeetä että ollaan paljon tekemisissä mun ja miehen vanhempien kanssa. Mummosta ja mummista on ollu suuri apu ja tuki. Rakastamme heitä ja se miten paljon lapset rakastaa heitä ja kaipaavat heitä ja puhuvat heistä on ihanaa <3 Lapset menevät enemmän kun mielellään niitten luokse. Olemme kiitollisia avusta jota saamme heiltä. <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3