27.3.2015

Dc-Fix: Keittiötaso

Mä oon jo pitkään puhunu miehelle että voisi tuunata keittiön Dc-Fixillä, mutta se ei oo koskaan innostunu asiasta, tai on sanonu vaan että "joojoo". No tänään sain sitten ylipuhutta että haetaan sitä ja kokeillaan ensiksi tohon keittön tasoon. Käytiin etolassa ja ostettiin 2 pientä rullaa (En muista kokoa mutta 2m pitkiä). Mies oikein innostui koko hommasta ja mennään ostamaan lisää ja tuunataan myös keittiönkaapit (Ne on aivan kamalat nyt). Vihdoin hänkin innostui asiasta. Esittelen teille nyt kuvina meidän tasoa, teen uuden postauksen sitten kun kaapitkin on tuunattu ;)






Mitäs pidätte? Mä oon ainaki tosi tyytyväinen (mut noi kaapit -.- :D)



6 kommenttia:

  1. Vau! Minunkin on tehnyt mieli kokeilla tuo DC-fixiä, mutta olen miettinyt, että onnistuukohan sillä tosiaan. Näköjään onnistuu. :) Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin kans pitkään samaa, ja sit se on aina jäänny :D Mut nyt sit vihdoin sain ostettua. Mut oli helppo laittaa ja näyttää todellakin paremmalta :)

      Poista
  2. Me ostettiin myös raskaus aikana värillistä kontakti muovia en tiedä onko sama kuin tuo? Ja päällystettiin Noelin vaatelipasto sillä valkoiseksi. Siitä tuli oikeastaan hieno vaikka aluksi epäilin :) Tuo teidän tasokin näyttää tosi hyvältä noin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti aika sama, näitä oli kans moonta eri väriä :) Onko sulla kuvaa siitä jossai postauksessa? Olisi kiva nähä :P Äsken päällystettiin tv-taso, kuva löytyy instagramista. ;)

      Poista
    2. Mulla ei ole siitä postausta mutta tuo lipasto näkyy noelin huonepostauksessa tosin mitään ennen jälkeen kuvis ei ole :( Ajatus olis kyllä siitä kirjoittaa mutta en tiedä miksi käi kirjoittamatta :D

      Poista

Kiitos kommentista <3