28.7.2014

Muumimaailma -14

Tässä tulee toooodella pitkä postaus koska kuvia on tooooosi paljon.
Oon itse viimeksi käynyt muumimaailmassa kun olin 10v, eli siitä on jo 15vuotta. Joitain asioita muistin mutta en kyllä paljoa. Oli kiva kokemus käydä siellä ja huomasi että lapset viihtyivät tosi kivasti, huusivat muumihahmojen perään ja kiljuivat ilosta. Laitan nyt kuvia ja kirjoitan enemmän kuvista niitten alla.

 Muumitalo

 Julia halus pois kärryistä kun näki muumitalon. :D

Vankila, jossa usein voi nähdä Haisulin ;D

 Merenneito Julia

Vesipeto Edvard



 Noita ja noidan mökki.

Noidan mökin sisäpuolelta.

 Labyrintti

 E ja J

Hattivatit

 E ja mun mies M.

 Ystäväni M. :D

 Minä.

 Julia.
E.


Mörkö :D

 E ja hänen isä.


 Minä ja Julia

 E kiipeilee mukaan ylös. Minä ja Julia

 E, minä ja Julia
E.

 E halailee muumimammaa <3

 Julia halailee muumimammaa <3

 Pikku Myy :P
 Haisuli


Hemuli

Muumitalo

ja nyt sen sisälle:

 Keittiö

 Makuuhuone

 Ikkunasta ulos

 Julia katsoo ikkunasta ulos


Terassi ja Nuuskamuikkunen

Kaikinpuolin kiva ja ihana päivä vaikka oli väsyttävän kuuma...
Mutta menemme todellaki uudestaan ! :)

- Diana

6 kommenttia:

  1. Dehär har ingenting med inlägget att göra men jag fundera hur olika/lika de va när du va gravid. Mådde du illa med båda? Trötthet? Halsbränna osv? Du har kanske skrivit någonstans i bloggen en jämförelse redan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. De e faktist ganska rolit hur olika mina graviditeter ha vari fast båda flickor. Men ja kan skriva ett inlägg om de ikväll. :)

      Poista
  2. Mäkin oon ollut tuolla joskus 10vuotiaana:) ja ens kesänä mennään tyttöjen kanssa, ku danskukin ehkä ymmärtää jotain. Ihanaa ku tollanen paikka on. Muumit! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sara jäi siks mummolaan tällä kertaa kun on liian pieni. Ja sai sitten julia vähän omaa aikaa isin ja äidin kanssa. :)

      Poista
  3. Kivoja kuvia! =) Nuuskamuikkunen on paras!

    VastaaPoista
  4. Onko teille tulossa kolmas lapsi?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3