28.7.2014

2 erillaista raskautta

Sain kysymyksen missä kysyjä kysyi raskauksistani. 

Olivatko samanlaisia vai ihan erilliaset? Oliko molempien kanssa pahoinvointia? Väsymystä? Närästystä? jne?

Molemmat ovat siis tyttöjä ja raskaudet ovat olleet täysin erillaiset. 
Juliankaa oli pahoinvointia rv 6-12. Oksensin monta kertaa.
Sarankaa oli pahoinvointia rv 8-12, mutta oksensin vain pari kertaa eikä muutenkaa ollut yhtä paha olo kun Julian kanssa.

Juliankaa en voinnut syödä lämpimiä kotiruokia, ällöttivät ja jääkaapin haju oli ihan kamala mun hajuaistille.
Sarankaa ei mitään tällasta.

En muista väsymystä Julian kanssa. Mutta Sarankaa oli ja rankkaa teki se että joutu nousemaan Juliankaa kuitenki ylös aamulla.

Närästystä en ole koskaan kokenut.

En usko mihinkään poika/tyttö ennustuksiin koska mulla on molempien tyttöjen kanssa ollut enemmän poikaoireita, esim, maha kasvanu eteenpäin, vauvan sykkeet olleet alle 150.
Ja olin varma että Sara olis ollu poika kun oireita oli paljon vähemmän.

Myöhemmin..

Maha kasvoi paljon nopeammin Saran kanssa, mutta niin se yleensä menee kun kakkosen kanssa.

Saran raskaus oli muutenkin rankempi, kun oli jo yks lapsi mistä huolehtia, esim lopussa oli vaikeeta mahan kanssa pukea ulkovaatteita esikoiselle jne.

Mutta minulla kakkosen synnytys oli paljon helpompi kun ekan. Johtui siitä että vihdoin tiesin mitä tehdä.

Jos kysyjälle tai jollekki muulle jtn kysyttävää niin rohkeesti vaan :) 
voi myös lähettää sähköpostia minulle ja osoite löytyy tuossa ylhällä oikealla.

- Diana

1 kommentti:

Kiitos kommentista <3