5.4.2014

Julia 2v

Minä täytin eilen 2 vuotta!! Ja äitikään ei muusta enää puhu kun "mamman iso kaksvuotias".. 
Minun olisi eilen myös pitäny mennä neuvolaan, mutta äiti soitti ja perui ajan koska olen kuulemma liian flunssanen mennääksen sinne. HÖH! Tyhmä äiti! Olisin niiiin halunnu mennä sinne katsomaan miten pitkä minusta on tullu ja että paljonko painan... Aina kun mennään sinne niin ne kattoo vaan Saran mitat eikä koskaan mun... -.-
Nyt joudun odottaa tämän kuun loppuun että pääsen neuvolaan.

Eilen aamulla äitini tuli huoneeseen paketin kanssa ja lauloi mulle synttärilaulun, se oli kivaa :)


Jeee, paketti !

Aamupalan jälkeen naksuja ja lastenohjelmia :)

Pikkusiskokin juhli minun kanssa naksuilla :P


Tänään vietimme synttäreita kahvilla, kakulla ja juhlavierailla.


THE KAKKU! <3


Kynttilänpuhallusta isin kanssa <3

"Rakenamme pikkuserkun kanssa tornin palikoista :)"

Pikkusiskokin mukana juhlimassa




Sain myös toooooosi paljon kivoja lahjoja :)))))))







Luulen että tuo sininen puku tuossa ylhäällä oikealla oli tulainen eikä syntymäpäivälahja, koska Sara sai samanlaisen mutta punaisena.. ja äiti nyt väkisin haluu esitellä sen seuraavaksi ja myös niitä mitä se ja isi sai...


Nyt minä olen aivan liian yliväsyny ja sokerihumalassa ja kiiiitollinen KAIKILLE jotka pääsi paikalle, minulla oli todella hauskaa :)

- Julia

6 kommenttia:

  1. Paljon onnea Julia! :)
    Julia on tosi paljon isänsä näköinen, kun taas sitten Sara on ihan kun sä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Julia kiittää <3
      Julia on kyllä joo ihan isänsä näköinen :))) Mutta Sarasta en tiiä :D Jotkut on kyl sanonu et ois mun näköinen. Ite en saa näyttämään multa. Mutta ihanaa kulla <3

      Poista
  2. Paljon onnea Julialle!

    Ihana kakku ja ihania lahjoja :) Toivottavasti neiti nautti juhlapäivästään!

    VastaaPoista
  3. Julia kiittää :) Kyllä neiti nautti täysillä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3