8.4.2014

Happy

Olen iloinen siitä että minulle on suotu kaksi lasta, ihania, terveitä ja iloisia.
Olen maailman onnellisin kun saan seurata heidän kasvua ja kehitystä, nähdä ensihymyä, liikkumista ja ensiaskeleita. <3 Rakastan mun tyttöjä enemmän kun mitään muuta.
En ole maailman paras äiti, mutta yritän olla paras äiti näille tytöille.


Olen iloinen siitä että juuri minä sain juuri NÄMÄ TYTÖT <3
Ei voi sanoin kuvailla miten onnellinen ja iloinen olen.


Tänään menimme heti aamusta Julian kummitädin luokse (Tai no hänen äidin luokse). Hän järjesti tällä kertaa mammatreffit. Minunkin pitäisi tässä jossai vaiheessa pitää. Kun emme ole vielä kertaakaan olleet meillä.
Kun tulimme sieltä laitoin Julia päikkäreille uuteen sänkyyn ja sinne nukahti heti ja nukkui 2,5h :).

Mettä-täti kävi kylässä tuossa iltapäivällä, mutta muuten ollaan vain kotona oltu perheen kesken.
Julia sai iltapalaa 19 aikaan ja sen jälkeen laitoimme hänet uuteen sänkyyn. Tänään nukuttaminen ei ollu yhtä helppoa kun eilen. Vaan meni 2 h ennenkun sain hänet nukahtamaan.. Hän tuli kokoajan pois sängystään ja rupes leikkimään tai sitten huusi että on jano tai että haluu kuulla sadun jne... Hohhoijjaa.. Tällaistako se sitten on? Noei.. tiedän että tämä on alussa tällaista. Mieheni ei sitten taar ymmärrä yhtään tätä, ja sillä meni hermo kun ei tuo nukahda. :/ Yritin hänelle selittää ettei sekään opi uutta asiaa yhdessä tai kahdessa päivässä pakolla :). Tämä homma saa siis jäädä minulle, minulla kun on paremmat hermot tässä asiassa :).

Mieheni meni nukkumaan jo 21 jälkeen. Itse vaan datailen täällä enkä edes tiedä miksi? Mutta ajattelin että tämän postauksen jälkeen menen nukkumaan.


Sara on nyt oppinu kääntymään oikeasti ;) Hän kääntyy heti mahalleen kun hänet laittaa lattialle. Siinä on vaan se ongelma ettei osaa vielä kääntyä takaisin, eikä viihdy mahallaan niin pitkään :/.
Sara ei kiukuttele melkeen koskaan... On aina tyytyväinen, mutta tänään on ollu hieman kiukkuisempi.. Oiskohan ne hampaat nyt vihdoin tulossa läpi? Toivotaan, koska tolla on kokoajan kädet suussa tai lelu ja kuolaa valuu.. ja juuri tänään sitten vielä tämä kiukuttelu.

Mutta nyt nukkumaan. Öitä <3

- Diana

1 kommentti:

Kiitos kommentista <3