11.8.2013

Sunnuntai

Tänään nousin Julian kanssa 8 aikoihin, ja annettiin isin nukkua. Syötiin aamupalaa ja katsottiin lastenohjelmia.
10 jälkeen Julia ei enään halunnu antaa isin nukkua niin meni sitten herättämään.
11 aikaan yritettiin saada Julia päikkäreille, mutta hän vain pirteenä riehu siellä sängyssä, naapurikin tuli käymään kahvilla ja sitten annoin periks ja otin Julian ylös kun ei vaan suostunu nukahtamaan.

Sitten päivällä mentiin käymään mun työpaikalla kun halusin nähä et onko mulla töitä viikonloppuna ennen lomanalkua, ja EI OLE :) Eli oikeastaan loma siis alkaa viikon aikasemmin ;) Voih kun ihanaa, kun on vaan 3 vuoroa jäljellä :) Sitten ei enää tarvitse stressata ja miettiä töitä :).

Sitten käytiin syömässä ja sen jälkeen mentiin mun miehen isän ja hänen vaimon luokse. Julian täti oli tehny jonkusortin mustikkapiirakan, joka oli tosi hyvä :)
Siellä oli myös käymässä mun miehen velipuoli tyttöystävänsä kanssa, ja ne oli tullu sinne moottorpyörällä jonka mun miehen oli pakko päästä kokeilemaan :D.

Juliakin pääs kokeilee :D
Siellä meni sitten pari tuntia. Sinne on aina kiva mennä, ja Juliakin viihtyy tosi hyvin, kun saa olla maalla, ja täti tykkää leikkiä hänen kanssa ja kävelevät aina ympäri pihaa ja käyvät katsomassa hevosia ja koiria.
Juliakaan ei enää vierasta ukkiansa niin paljon kun ennen :)

Sitten tultiin kaupan kautta kotiin. Ja äsken naapurit kävivät vielä kahvilla.

Julia on nukkunu vain puol tuntii tänää yhteensä, mutta silti jaksanu olla pirtee, eli meni äsken hyvin mielin ja kiltisti nukkumaan.
Julia on kans ihana ennenku menee nukkumaan, Yleensä mieheni laittaa hänet nukkumaan, niin pyydän aina et Julia tulee antamaan mulle natipusun ja halin ja hänhän tulee ja antaa <3 AWW!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3