11.10.2012

yöjuttuja

Huoh, vieläkin olen hereillä.. Noitten päikkäreitten takia en saa unta nyt sitten.
Katoin just ton tän päiväsen Teiniäidit -jakson, oli kyl kiva jakso ja aion seurata tota sarjaa tuleivaisuudessakin.
Facebook ei toimi mulla tällä hetkellä -.-.
Mut joo, kai mun pitää mennä nukkumaan, kun Julia heräilee kokoajan mun ääniin. niin sais se nukkua rauhassa.
Oli muuten tosi hyvä äsken kun toi jakso loppu ja sit julia alko jotain huutaa, niin menin kattoo ja laitoin tutin, niin Julia näytti tosi isolta, kun siin jaksos oli sellasia vastasyntyneitä. <3
Tekis kyl mieli hankkia toisen vauvelin tähän perään, kun en tajunnut että vauvaaika menee niin nopeasti ettei ehtiny edes nauttia siitä. Nyt mulla on tollanen kiukkupussi, joka haluu olla sylissä paljon ja ei nuku tarpeeks ja on nirso ruoan suhteen :D Mutta silti se on maailman ihanin pieni tyttövauva <3
Ja saan kyl olla onnellinen että Julia oikeesti enimmäkseen on iloinen :)

Mut nyt nukkumaan, Hyvää Yötä! pus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3