12.10.2012

Oma-aika?

Julian yö: 19:30-03-07:30.
Saatiin Maggis mukaan vaunulenkille ja sitten kaupan kautta kotiin, ja lähdettiin samantien kirpputorille tyhjentämään pöytä ja saamaan tämän viikon rahat. Minä sain kasaan 17€. Olen siis tyytyväinen.
Sen jälkeen vein Julian Metta-tädin luo hoitoon kun menin H&M ostamaan Eliakselle 1-vuotis synttärilahjan, oli todella ihanaa saada ostaa poikien vaatteita, jotenki erillaista kun on tottunut vaan kattoo tyttöjen vaatteita. Katoin mä silleen sivusilmällä tyttöjen vaatteitakin, ja siellä oli vaikka mitä ihanaa, mutta pystyin olee ostamatta. Koska Julialla ON vaatteita. (Mut eihän koskaan voi olla liikaa?)
Sen jälkeen käytiin vielä Tiimarissa, mistä ostin 2 kehykset kahteen kuvaan. Ja sen jälkeen vein Maggiksen kotiin ja tulin itse tähän kotiin. Ja juteltiin Metta-tädin kanssa, että hän tuo Julian kotiin tuossa 4-5 aikaan.
Eli siis minulla on nyt tätä omaa aikaa. Mutta mitä sitä niinku tekee omalla ajallaan? Mitä te muut äidit teette kun saatte omaa aikaa? Ite en osaa olla tälleen? Kun en ole tottunut, siivota joo pitäisi, mutta missä inspiraatio siihen? BLäääääääh on tää vaikeeta, ja sit mulla on jo nyt hirvee ikävä juliaa. Mut sit taas ku oon Juliankaa 24h niin valitan siitä että olisi ihanaa saada se joskus hoitoon että saisi vähän sitä omaa aikaa.
Maggis ja Ida olivat päättäneet että lähtevät tänään parille, niin päätin että voisin lähteä mukaan. Ja Mankullekin sopi että lähden :).
Mitä laitan päälle? :D
Sitten pitäisi raahautua kauppaan täs hakemaan jotain ruokatarvikkeita että voin tehdä Mankulle ruokaa.. Olen todella laiskalla tuulella tänään. Ja en keksi mitään mitä voisin tehdä ruuaksi??? Ideoita?? Ja ei mitään jauhelihajuttuja eikä kana.. :D
ENERGYDRINK!
 

2 kommenttia:

  1. makkarakeittoa, sitä me syödään tänään!

    VastaaPoista
  2. Sitä mekin syötiin vähän aikaa sitten, mutta voisi todellaki tehä sitä taas täs joku päivä, se kun kuitenki on minun lempiruokaani

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3