24.10.2012

Roskaruokailua vahingossa!

Julia sitten nukku n. 40min. Et sit kun saa helposti nukkumaan niin ei nuku kauaa.  Mut parempi kun ei mitään.
Metta-täti sitten soitti ja pyys meijät syömään Heseen ja tarjos jopa :). Namnam, teki kyllä hyvää. Ja kiitos Metta♥.
Sitten tulimme kotiin ja lähdettiin melkein heti puistoon Maggiksen ja Eliaksen kanssa, ja Julia nukahti heti vaunuun kun päästiin ulos, mutta nukkui VAIN 20min. En kyllä ymmärrä ollenkaan. Puistossa oli aika kylmää niin ei me kauaa viihdytty.
Johannakin tuli meijän kanssa puistoon ja puiston jälkeen tähän meille. Hän tilasi itselleen pizzaa, mun ei tehny mieli ton Hese ruoan jälkeen. Mut söin kuitenki häneltä pari palaa.
Mankku tappais mut jos sais tietää mitä kaikkee oon herkutellu tänään :D. Mut mitä mä sille voin et mun kaverit herkuttelee niin paljon ja et ne viel haluu tarjota mullekkin?
Kohta se kultani tulee kotiin ja sit teen hänelle kanapihvejä, riisiä ja currykastiketta. Mut onhan se niin et kotiruoka kuitenki voittaa roskaruoan?!
Äsken sain taas pikkasen tapella päikkäreillemenosta, mutta en paljoo, eli tänään on ollut tosi kiva päivä, ja nyt hän on nukkunu jo 45min♥.

Unohdin muuten viime postauksessa kertoa teille että tässä kuvassa on nyt se Julian uusi body Me&i:sta, Meni tosi hyvin Julian päälle, ja on onneks jopa vähän liian pitkä Julialle, se tarkoittaa vaan että hän käyttää sitä vielä pitkään.

Tykkään kans niin paljon mun Me&i farkuista, et ne on mun päällä melkein joka päivä. Todella mukavat ja kivasti istuu. Eikä ole yhtään epämukavat niinkun yleensä monet farkut on.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3