4.10.2015

Our weekend

Tämä viikonloppu loppuu jo ennenku ehti alkaakaan.. Ainaki siltä tuntuu. Silti ollaan tehty vaikka ja mitä eikä paljoa kotona olla ehitty olemaan. Olen aivan loppu! Ja nyt tuntuu siltä etten poistu kotoota enään ikinä. En jaksa !

Perjantaina serkkuni perheensä kanssa tulivat käymään kahvilla. Ja sen jälkeen me mentiin vielä pienelle lenkille ja kaupan kautta kotiin.


Lauantaina vietiin Julia kerhoon päivällä ja kerhon jälkeen lähdettii mun isäpuolen luokse syömään. Siellä oli myös veljeni ja hänen tyttöystävänsä ja velipuoleni ja hänen tytär ja tyttöystävä.
Oltiin siellä ehkä viiteen asti kunnes jatkoimme takas kotiin. Illalla kävin vielä kahvilla Katjan kanssa.


Sunnuntaina eli tänään käytiin heti aamusta kaupassa. Tehtiin eväät ja lähdettiin famon luokse. Siellä oli myös miehen veli perheensä kanssa ja sitten sinne tuli miehen sisko poikansa kanssa.
Söimme lounasta siellä ja sitten suuntasimme automme Korkeasaareen päin.
Kun lähestyimme korkeasaarta huomasimme että oli aika pitkä jono!!! Jono joka riitti monta kilometriä. Päätimme jättää sittenki korkeasaari reissu välistä koska jonottamiseen olisi menny kaikkien hermot ja liian kauan aikaa. Lähdimme siitä sitten suoraa sairaalaan moikkaamaan yhtä läheistä joka on joutunu jo 2vk siellä olemaan. Mieheni tarjosi minulle ja lapsille donitseja. Nam!
Sieltä lähdettiin mun äidin luokse kahville ja sieltä vielä mummin luokse koska hän teki minulle ripsihuollon ja leikkas miehen tukan. Tultiin kotiin vähän alle tunti sitten. 




Kohta nukkumaan että jaksaa taas arkea ja miehen iltavuoroviikkoa.

Hyvää yötä !

Ps! Vinkatkaa teidän snäppnimejä mulle jos ootte siellä aktiivisia ja seuraatkaa mua siellä. Jaan paljon kuvia ja videoita my storessa.. HELMISSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3