6.10.2015

Laatuaikaa, kylmää ja ruokaa

Iltavuoroviikko lähti hyvin käyntiin, Mies vei Julian aamulla päiväkotiin ja äitini tuli hakemaan Saran 8 jälkee aamulla. Me jäätiin siis kolmistaa miehen ja Wiltsun kanssa. <3
Käytiin kaupassa ja aamukahvilla nesteellä, JEP! Minäkin join kahvia, minä en koskaan juo kahvia, mutta nyt oli pakko saada jotain lämmintä juotavaa koska ulkona oli kylmä!!!
Pakkaset on löytänyt tiensä tänne meille eteläsuomeen. Ei kiva. Ja mulla ei ole edes takkia! Välikausitakissa on vetoketjurikki ja talvitakki on liian iso kun käytin sitä viime talvena kun ootin Wiltsuu, eli se vähän veny. 
Kaupasta ostettiin lounaaksi pakastepizzar kun ei ollu lapsia kenelle tarvi laittaa ruokaa.


Päivällä siivoilin ja ennenku haettiin Julia päiväkodista Wiltsu nukku pitkät päikkärit ja mä katoin yhden leffan netflixistä ja söin karkkia :D. Wiltsu ei meinannu millään herätä kun piti hakee Julia, nukahti uudestaan lattialla kun olin saannu ulkovaatteet päälle.

Wiltsulle otin esille vähän paksumman takin, aika ihana mun mielestä <3.


Sara tuli 4 jälkeen kotiin. Tein tytöille päivällistä ja loppuilta leikittiin ja siivoiltiin. Siskoni tuli kans käymään ja viihtyi monta tuntia.


Tänään minä nousin lasten kanssa ja herätettiin isi 9 aikoihin. Lähdettiin kaupungille shoppailemaan. Piti löytää Wiltsulle pipo, kun tää mikä nyt ollu alkanu mennä liian pieneks.
Kävin monta kauppaa läpi ja viimeiseksi kävin vielä H&M:ssä ja sieltä sitten otin parhaimman. En siis löytäny sellaista mitä olisin halunnu. Tämä kyseinen pipo minkä löysin oli tarjouksessa ja maksoi vain euron. Otin kahta kokoo. Sitten löysin Wiltsulle sieltä vielä kivan bodyn.


Käytiin myös Raxissa syömässä kun mies halus, itse olisin voinnut halua mäkkiruokaa :D.
Huomenna haluan kyllä ihan perus kotiruokaa kun nyt kahteen päivään ei oo saannu.
Mies kävi kans ostamassa itselleen handsfreen.

Loppupäivä oltiin kotona, siivoilin, pyyhin pölyt ja imuroin.




Mun siskot kävivät kylässä täs illalla kans. Nyt oon miestä kotiin että päästään nukkumaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3