12.3.2014

Tällä viikolla olen:

Ollut kotona, Ollut ulkona, Siivonnut, Keittänyt kahvia, Nukkunu hyvin, Lämmittänyt kakaota Julialle, Käyttäny niistintä usein ,Kuunnellu uhmaa, Leikkinyt, Levännyt, Tehny ruokaa, Pessyt vaatteita...

Molemmilla tytöillä on yskää ja nuhaa. Onneks nukkuvat yönsä hyvin kuitenkin. Mutta kyllä se kamalalta kuullostaa kun välillä kuullostaa siltä että ne yskii keuhkot pihalle.


Se mun laihdutuskuuri vähän jäi, mut oon yrittäny (Oon oikeesti) syödä terveellisesti ja usein. Mut miten ihmeessä ehtii ite syödä ainaki Julia? Kun pitää samalla siivota ja kattoo ettei toi sotke koko kämppää ja Sarakin syö nykyään kiinteitä. Ei toki vielä 5krt päivässä mutta silti. Siinäkin haasteensa. En vaan ehdi. Eikä minulla ole nälkäkään niin usein!?


Oon yrittäny jumpata ja tehdä liikkeitä, käyny vaunulenkillä jne :)



Miehen veli ja hänen tyttöystävä kävivät myöhäisellä synttärikahvilla ja kyllä C tietää mistä mä tykkään ;)


Tää Tee-laatikko tulee sopii niiiin hyvin meidän keittiöön sitten :P

Julia istuu mun vaatekaapissa, hän piiloutuu sinne monta kertaa päivässä, arvatkaa vaan sainko etsiä häntä kun hän sinne ensimmäisen kerran meni. Yks vaa istuu toooosi hiljaa kaapissa kun äiti täällä ettii iha paniikissa :D


Julia on ottamassa ite kakaota :O

Rakkaat <3

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, ja muuten, meillä taitaa olla prikulleen samanlainen teelaatikko :) Hyvä maku sulla ;)

    VastaaPoista
  2. Hyvä maku sulla ;) Kaikki tollanen valkonen ja ihana on niiin hienoa :) Olispa vaan varaa ostaa kaikkee ihanaa.

    VastaaPoista
  3. Jos haluat laihduttaa, kannattaa valita tumma ja kuitupitoinen leipä:) Ihan pienistä muutoksista kannattaa aloittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa haluaisinko vaihtaa leivät ja pastat tummaan? :D Arvaa haluaako mun mies? :D Tein tässä viime viikolla tummaa pastaa, ja hän lappas ittelleen ison asonneksen.. Mutta ei sitten voinnu syödä sitä kun oli niin pahaa. :/ Tulisin vähän turhaan kalliiks alkaa ostelee molempia ja tekee tummaa sekä vaaleeta pastaa ruokaan. Mutta pitäs tässä koittaa saada tuo mies ylipuhuttua. Oon yrittäny kans et ostettais vähemmän rasvaisempia ruokia. mut EI :/

      Poista

Kiitos kommentista <3