27.3.2014

Miten meikkaan

En meikkaa enään niin usein kun ennen, en koe että tarvitsen meikkiä, koska olen yleensä vain kotona, puistossa tai kaupassa. Meikkaan yleensä jos oon menos viihteelle tai jonkun synttäreille.
Tänään päätin meikata ihan muuten vaan koska teki mieli ja otin samalla kuvia ja nyt näytän kuvina miten meikkaan normi arki meikin.


Minä, ilman meikkiä!


Ekaksi laitan tällaista hyvää iholle voidetta joka tekee myös sen että meikkivoide pysyy paremmin.


Sitten meikkivoide.


Sitten ripsaria alaripsiin, ylhäällä on irtoripset.


Sitten värjään kulmakarvat.


Viimeiseksi huulikiilto ja hajuvesi. SMILE!
Jos oon menossa viihteelle laitan yleensä myös luomiväriä.

VALMIS!






- Diana



4 kommenttia:

  1. Samanlainen perus arkimeikki täälläkin, ite meikkaan aika harvoin, mutta oon koittanu ottaa itteäni niskasta kiinni ja koittaa tehdä sitä vähän useammin :)

    VastaaPoista
  2. Mä en jaksa vaivautua turhaan :D mutta voishan sitä ihan vaikka miehenki iloks laittautua ;D

    VastaaPoista
  3. Mulla on kausia kun tulee meikattua, mutta taas on meikkaaminen jäänyt. Ei vaan tahdo maksaa vaivaa kun ei kuitenkaan mihinkään lähikauppaa pitemmälle mee. No, sinne tosin tapaan pistää yleensä ripsaria, kun tunnen itseni jatkuvasti niin nuutuneen näköiseksi :D Mutta meikkaaminen kyllä piristää, pitäiskin taas käydä vähän ostoksilla että ois millä meikata. :)

    Samantyyppisen arkimeikin teen muuten itsekin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3