4.3.2014

Diettiä ja kuumetta

Tää viikko on alkanu väsyneissä ja nälkäisissä tunnelmissa. Eilen alkoi vähänkalorinen dietti. Ja tällä dietillä aion olla 2vk. Eli kahden viikon päästä varmaan sitten lisää siitä ja muutoksesta.
Eilen illalla käly kävi moikkaamassa meitä ja sitten mun täti ja setä kävivät kahvilla, ja niillä oli mukanaan minulle ifolorilla tehty kirja. Muistoja mun mummista ja kuvia hänen hautajaisistaan.
Molemmat tytöt menivät jo ennen kaheksaa nukkumaan. Ite sitten torkuin tv:een edessä siihen asti että mies tuli kotiin iltavuorosta.



















Tänään olemme vain olleet kotona, syöty, nukuttu ja tehty kotihommia.
Päivällä käly tuli taas kylään :). Sitten kun hän lähti kotiin, katselin lastenohjelmia Julian kanssa, ja hän oli aivan liian rauhallinen. Pussasin häntä otsalle ja huomasin että se oli kuuma, mittasin lämmön ja näytti olevan 38,5 astetta. Hmm.. mistähän tämä kuume nyt sitten tuli? Joko hampaita tai sitten perusflunssa. Alko yskimäänkin enemmän nyt illalla.  En antanu vielä lääkkeitä kun ei näyttäny tarvivan. Toivotaan ettei nouse pahemmin yöllä. Ja toivotaan että huomenna olisi jo paremmin :).
Niin ja Saralla jo kolmatta päivää ripulia, mutta en ole oikein osannut olla huolissani siitä kun juonnu maitoo hyvin ja ollu tyytyväinen. Annoin tänään muuta kun puuroa, jos puuro olisi tehny löysän mahan.






Nyt molemmat tytöt nukkuu sängyissään ja minä olen vain (Lue: odotan miestä kotiin iltavuorosta taas.)

Ps!! Tasan kuukauden päästä Julia täyttää 2vuotta. ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3