28.10.2013

Kysely minusta ja rakkaastani

I LOVE YOU

Miten kauan tunsitte toisenne ennenkun aloititte seurustelun?
- No siis me ollaan tunnettu toisemme ala-asteelta asti, mutta sitten hän muutti pois Porvoosta, näimme aina sillon tällön toisemme ja sitten kun tapasimme toisemme 25.12.2010 niin siitä alkoi meidän juttu, Pidämme 26.12.2010 päivänä jolloin seurustelumme alkoi, koska siitä asti olemme olleet tosisamme <3

Kuka pyysi ketä ulos?
- Emme käyneet ulkona. :D Minä majailin serkkuni luona Porvoossa ja hän sitten soitti aina serkulleni että voiko tulla kahville käymään (jotta näkisi minut ;D) Hänellä ei ollut mun numeroa sillon vielä.

Kuinka vanhoja olette?
- Molemmat 24.

Onko teillä yhteisiä lapsia?
- 2 ihanaa prinsessaa <3.

Entä lemmikkejä?
- Kissa.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
- Ööh? Emt?!

Kävittekö samaa koulua?
Ala-aste juu, mut vain 3 luokkaa, sitten hän muutti.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
- Ollaan.

Kumpi on älykkäämpi?
- Hän.

Kumpi on herkempi?
- Minä.

whenever i look at you

Missä käytte yhdessä eniten syömässä?
- Mäkissä :D.

Mikä on kauimmaisin paikka mihin olette yhdessä matkustaneet?
- Norja.

Kummalla on hullumat exät?
- Mulla.

Kummalla on pahempi temperamentti?
- Varmaan mulla :D.

Kumpi laittaa ruoan?
- MINÄ! Kun ei toi osaa.

Kumpi on sosiaalisempi?
- Jaaa-a ? Varmaan ehkä minä kuitenki?

Kumpi on siisteysintoilija?
- No toi ei ainakaa :D.

Kumpi on itsepäisempi?
- Tää on vaikee. Molemmat ollaan kyllä.

Kumpi vie suurimman osan sängystä?
- HÄN!!!!

Kumpi herää aikaisemmin?
- Nytkun hän on isyyslomalla niin molemmat herätään samaan aikaan. Kun hän on töissä niin hän.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
- Kohta olla 3v seukattu eikä vielkään käyty treffeillä :D.

Kummalla on suurempi perhe?
- Hänellä.

Saatko usein kukkia?
- En usein, ehkä kerran vuodessa.

Kumpi on mustasukkaisempi?
- Minä! Koska hän ei ole ollenkaan.

Kuinka kauan kesti ennenku suhteesta tuli vakava?
-Siitä tuli melkein heti :).

Kumpi syö enemmän?
HÄN!!

Kumpi pesee pyykit?
- Minä.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
- Minä olen se tekniikan ihmelapsi :D.

Kuka ajaa autoa kun olette yhdessä?
- Jos hänen autolla niin hän! Jos jonkun lainaautolla niin minä. 

Love quote

Kuvat on Weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3