19.1.2013

Sairasloma

Eilen en sitten jaksanutkaan istua kotona, niin menin Julian kanssa hengailemaan hänen kummitädinsä luo, ja sieltä sitten mentiin hyvästelemään ne ketkä lähti eilen viikoks Tahkolle.
Tänä vuonna me ei voitu osallistua, koska mun miehellä ei ole talvilomaa ja koska meillä on Julia, ja en voi laittaa Juliaa viikoks hoitoon. Ens vuonna Julia on jo paljon vanhempi niin katellaa sitten uudestaan.

Meijän "romanttinen" ilta eile meni sillee et tehtiin Road Trip Helsinkiin ja mentiin kattoo et minne mun mies pitää mennä kun sil on nyt vklp se kurssi.
Sen jälkeen käytiin viel mun äidillä kahvilla ja sitten kotiin nukkumaan.

Minä heräsin tänään kipeenä :( Kurkku kipee ja tuntu et olis kuumetta, soitin töihin että en usko että tulenkaan töihin.
Kävin äsken lääkärissä, ja minulla on lämpöö ja nielutulehdus. Otettiin kans nieluviljely, eli maanantaina soitan terveyskeskukseen ja saan tietää että onko minulla angiina.
Toivottavasti nyt ei! :/

Mutta sain nyt ainaki sairaslomaa tän ja huomisen päivän, ja kuulemma pitää levätä ja juoda paljon vettä. Vettä voin juoda, mutta lepäämisestä en tiedä kun minulla on täälä 9kk vanha tyttö joka ei tykkää levätä. :D
Nyt onneks nukkuu päikkäreitä. Nukahti autoon niin annan nukkua kaukalossa niin pitkään kun haluu..
Mutta nyt tais herätä kun mä yskäsin vähän. 

Eli en voi enempää kirjoittaa.

XOXO DIANA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3