25.1.2013

Haukotus..

.. Eilen tuli taas pikkasen valvottua kun juutuin Zalandon sivulle, ja pääsin nukkumaan vasta 1 jälkeen.
Voisin tilata sieltä vaikka ja mitä, ja siel on vaan niin ihania vaatteita,koruja, laukkuja ja sisustustarvikkeita <3
Yks miinus vaan on se että siellä on kallista. 
Mutta ei postituskuluja ja ilmainen palautus jne :) Että onhan se kuitenki aika hyvä sivu.

Mähän tilasin keväällä mun talvitakikinkin sieltä ja siihen oon ollu tyytyväinen :).
Nyt en oo viel uskalltanu tilata mitää, vaikka mieli tekis.
Saa nähä mitä lähipäivinä tapahtuu! ;)

Mun tekis kans mieli tilata Jullelle ens talveks haalarin kun noi Ticket To Heaven haalarit on NYT tarjouksessa! Et sekin voi olla syy mun tilaamiseen.

Joo no mut takas siihen et valvoin eilen myöhään.. Niin sekin sitten kostautui tänä aamuna kun Julia päätti että noustaan 7. :o Nyt jo sellanen vali vali kuuluu hänestä.. Eli musta tuntuu et me mennää nyt aamupalalle ja sit koitan laittaa Jullen takas nukkumaan.

Ite en varmaan sen jälkeen enää saa unta mutta voisin vaikka siivota ja silleen.

Ei mulla siis oikeastaan ees ollu mitää järkevää asiaa, kuhan tulin ajankuluks kirjoittelemaan.

BaiBai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3