5.1.2013

Haaste

Oon tehny tämän haasteen kerran ennenkin, mutta siitä on kyl aikaa niin ajattelin tehä uudestaan, kun sain tämän haasteen Nooralta.
 
 
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä jolla on alle 200 lukijaa.
 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
 
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:
1. Olen äiti.
2. Rakastan mäkkiruokaa.
3. Haaveilen paljon.
4. Jankutan paljon.
5. Poltan tupakkaa.
6. Olen energiajuoma -addikti.
7. Olen tietokone-addikti.
8. Minulla on vauvakuume.
9. Rakastan shoppailua.
10. Haluan 3 lasta.
11. Haluan muuttaa omakotitaloon.


Nooran kysymykset
1. Kerro yksi pieni haaveesi.
- Kiinteyttä kropalle.
2. Entäs yksi isompi haaveesi?
- Muuttaa omakotitaloon.
 
3. Mitä ohjelmia seuraat televisiosta?
- Salkkarit, Iholla, Vamppyyrien päiväkirjaa.
 
4. Lempparivuodenaikasi, miksi?
- Kesä, sillon on lämmintä.
 
5. Suosikkipaikkasi omassa kodissasi?
- Sänky.
 
6. Minkälaiset hiukset haluaisit?
- Pitkät ainakin.
 
7. Mikä on inhokki kotityösi?
- Täyttää ja tyhjentää tiskikone.
 
8. Lempi juhlasi (joulu, juhannus, vappu..)?
- Joulu.
 
9. Mitä korua pidät useimmiten?
- Kihlasormus, sitten nominationkorua.
 
10. Lempi vaatekappaleesi? 
- Legginssit ja toppi ja huppari.
 
11. Kuinka monta hyvää ystävää sinulla on?
- Pari.
Haastan kaikki jotka tämän haluaa tehdä ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3