5.1.2013

Luksus viikonloppu - laittaa taas jaksamaan tavallista arkea !

Eilen päätin yhtäkkiä että haluan lähteä viettämään kaverin synttäreitä, ja kun mies ei oikein ollu niistä innostunu, niin päätettiin että hän jää Juliankaa kotiin :)
Meillä oli iha ok ilta, mitä nyt vähän tappeluja tuli, mut muuten oli hauskaa !
Ja tulin kotiin jo 2 aikaa yöllä.
Minun onneksi mieheni oli vielä hereillä, niin pääsen hänelle kertomaan heti illasta (Häntä kiinnosti kato kuin kilo paskaa nämä minun juorut :D).

Aamulla mieheni antoi minun nukkua vähän pidempään. Ja joskus päivällä Julia lähti kummitätinsä luo viettämään iltaa ja mieheni lähti Julian kummisedän kanssa korjaamaan autoo, ja minä sain jäädä kotiin YKSIN! <3 ..... Kunnes ystäväni soitti ja kysyi "vihaisena" että katonko minä Magic Mike leffaa ilman häntä? :D Hups! En onneks ehtiny kattoo vain kun 20 min, eli laitoin pauselle ja odotin että ystäväni tuli tähän meille niin katottiin se yhdessä. Leffassa oli PALJON IHANIA melkein ALASTOMIA MIEHIÄ!!!!!! :D
Meillä oli sipsiä ja energiajuomia ja limuu ja krapula :D mutta oli ihanaa laatuaikaa <3

Illalla mentiin vielä syömään pizzaa ja sen jälkeen Julian kummivanhemmille hakemaan Julia ja siinä samalla pelattiin Isäntä vastaan Emäntä peliä.
Julia nukahti autoon jo, eikä ees heränny kotona kun otin vaatteet pois.
Ihan rättiväsyny tyttö kun on koko päivän saannu riehua kummivanhempien kanssa.

Kohta varmaan nukkumaan koska huomenna minä herään Julian kanssa aamulla kun mies saa nukkua pitkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3