12.11.2012

valitusta.

Siivosin keittiön ja kaikki roskat roskikseen, tyhjensin ja täytin tietokoneen ja laitoin pyykit. Muuta en jaksanut.
Julia onnistu rikkomaan mun puhelimen kuolalla, en kuullu mitään kun joku soitti mulle. Mut nyt taas toimii, eli varmaan kuivunu :).
Lähdimme mun serkulle viettämään aikaa, ja samalla kun lähin kotoo, tajusin et kotiavaimet jäi kotiin -.- Mutta onneks Metta-tädillä on avaimet meille (juuri tämän takia :D).
Metta-täti ja Janne kävivät kahvilla ja sitten myös Ida ja Amanda tulivat käymään.
Sen jälkeen aloinkin tekemään ruokaa; muussia, lihapullia ja ruskea kastiketta.

Julia on kitissy KOKO PÄIVÄN!! Hampaita tulossa. Ja on nukkunut aamupäivällä ½h. Ja sitten matkalla kotiin serkulta, eli ei todellakaan paljon mitään. Ja nytkään ei suostu vielä nukkumaan.. Vaikka onkin väsynyt.

Mua on alkanu pikkasen ärsyttää kun monet kirjoittanu että menee hermot jos muut valittaa jos heidän lapset huutaa ja kitisee paljon. Enmä ainakaa jaksa joka päivä leikkiä onnellista perhearkea kun se ei kuitenkaa aina ole sitä. Kyllä mä haluan kirjoittaa tänne jos Julia on ollu rasittava, kiukkuinen ja sellanen.. Eikä AINA ILOINEN niinku kaikki aina sanoo.. Mutta onneks Julia on enimmäkseen kyllä iloinen. Mutta jos ärsyttää lukea sellasta niin ei tarvitse lukea. Mutta silti en vaihtaisi päivääkään pois! Ja olen onnellinen että minulla on Julia♥.

4 kommenttia:

  1. Mä ymmärrän täysin tota et porukka sanoo tosta (varsinkin blogit joissa oon törmännyt tohon , niin on just niitä ketkä ei voi saada lapsia ja niitä kenellä menehtynyt lapsi). Mutta koskaan arki lapsen kanssa ei ole ruusuilla tanssimista, jonka takia onkin hyvä, että jotkut edes osaavat puhua asioista kaunistelematta niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, mut kyllä ihmisten pitäisi silti saada kirjoittaa mistä haluaa ilman että muut kritisoi :)

      Poista
  2. Ja niin tekstissa lukee "Siivosin keittiön ja kaikki roskat roskikseen, tyhjensin ja täytin tietokoneen ja laitoin pyykit. Muuta en jaksanut." Mutta piti olla TISKIkone eikä TIETOkone :D

    VastaaPoista
  3. Niinhän sitä pitäis mut aina löytyy joltain jotain naristavaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3