27.11.2012

Joulun odotusta.

Huhhu - Vihdoinki kotona, ei ees shoppailtu paljon mutta silti oon iha loppuslut!
Tuli ostettua Julialle 2 joululahjaa lisää, joulukoristeita, pari joululahjaa jne :) Ja sitten käytiin ruokakaupassa samalla ja nyt sain vihdoin ja viimein energiajuomani.
ENERGY!
Piti mennä kaverille viel shoppailun jälkeen, mutta en kyllä jaksanut, niin tultiin kotiin suoraan Jullen kanssa.

Olin ajatellut että voisin ite heittäytyä sohvalle torkkumaan, kun siis ajattelin et Julia menee päikkäreille, mutta ei mennykkään et 15 min unta autossa näköjään riitti. Nyt saa sit valvoa ainaki 19 asti :) Ettei mee sitten liian myöhäseks taas sen valvomiset.
Eilen sain hyvin hänet nukkumaan jo 20 :) Ja heräsi tänään 9 :) Me like!

Tänään meillä syödään MUN lemppariruokaa elikkä makkarakeittoa♥. 

Tänään tuli sähköposti Jotexista, että ovat pakanneet mun tilauksen ja että se tulee viimeistää 2 viikon päästä. Toivottavasti tulee aikasemmin. Ja sit kun vielä pääsis sinne Ikeaan, niin SITTEN voisin alkaa joulukoristelemaan KUNNOLLA ♥.

Oon ihan hulluna Jouluun!!
kuva Googlesta



Mun mielest oon jo monta kertaa käyny shoppailemassa joululahjoi, ja SILTI multa puuttuu vielä mummin, mummon ja Julian yhden kummisedän joululahjat! :)
Muuten mulla pitäisi olla jo kaikki :)

JESSSS, Huomiseksi on luvattu LUNTA! 

Kuvia Porvoon joulusta ja talvesta






Kuvat @Googlesta


<3
Diana

1 kommentti:

  1. Et taida olla kovinkaan hyvin perillä tekijänoikeuksista kun jaat googlen kuvahaulla haettuja kuvia blogissasi!
    Suosittelen poistamaan kaikki paitsi itsesi ottamat valokuvat ennen kuin joku valokuvaaja ryhtyy vaatimaan saataviaan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3