26.11.2012

Olispa jo perjantai..

Mulla ei oo viime aikana ollu aikaa kirjoittaa paljoa tänne, nopeesti vaan tullu kertomaan kuulumisia, ja vielä jopa ilman kuvia :( Sen takia kun oma kone rikki, ja en nyt vaa oo jaksanu tänne miehen koneelle lisätä kuvia..
Julia on ollu viime päivinä vähän enemmän känkkäränkkä kun muuten ja todella huomionkipee. Ja sit kun on oppinu ryömimään niin ollaan oltu molemmat paljon lattialla (koska yksin ei oo kivaa).
Nyt se nukahti äsken päikkäreille meidän sänkyyn, kun iltaan asti pitää odottaa et hänen sänky kuivunu. Yleensä siivoilen kun Julia nukkuu päikkäreitä, mutta nyt kun hän nukkuu meidän sängyssä, pelkään että hän herää jos alan metelöimään :/, Istun siis pimeessä koneen äärellä :D. Pimeetä SIKSI että en viitti laittaa meidän makkariovea kiinni KOSKA 1) Se on sellanen veto-ovi ja siit lähtee hirveesti ääntä, eli Julle heräis. 2) Pelkään etten kuule jos hän herää ja sitten tippuu lattialle :(.

Ei mulla varmaa edes mitää tärkeetä asiaa olekkaan? Mutta tykkään kirjoitella, ja ajattelin että nyt kirjoitan vähän enemmän kun muuuten..
Tämä mamma odottaa perjantaia enemmän kun koskaan ;) Koska oon Facebookissa mukana sellasessa mammaryhmässä jolla kaikilla oli LA Huhtikuussa, ja liityin siihen ryhmään kun aloin odottaa Juliaa, eli oon aika kauan ollu jo mukana siinä :) Nii me nyt päätettiin mammojen kanssa että lähetää viettää pikkujoulua Helsinkiin. Ihanaa päästä juhlimaan just näitten ihmisten kanssa. Ja muuten ihanaa päästä tanssimaan.
Ahhhh... Olispa jo Perjantai! :D

Sit ootan kans torstaita, koska sillon meillä on Julian kanssa 8kk neuvola :) Siitä onki jo 2kk ku ollaa viimeks siellä käyty, kun 7kk neuvolaa ei ole. :/

Kertokaa mulle et mitä ihmettä mä ostan miehelleni joululahjaksi????!!!!!! tiiän kyl et mitä haluaisin ostaa, mut se on aika kallis. :/
Mut nojoo.. jos ehk huomen löytäisin jotain, kun lähden kaupunkiin ostamaan joululahjoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3