13.11.2012

Tiistai

Metta-täti kävi aamulla kääntymässä ja toi minulle energiajuoman :D.
Sitten tulivat mummo, eno ja täti.
Mähän kerroin teille jossain postauksessa että olin latanu kännykkään sellaisen sovelluksen, mihin voi laittaa ylös vauvan, syömiset, nukkumiset ja vaipanvaihdot.. Niin se oli vain 3pv ilmainen. Olin tosi surullinen kun aika loppui :( Ja "full version" ois maksanu vain 3,85€, mutta se piti maksaa luottokortilla, ja eihän mulla sellasta ole -.- Mutta sitten ihana mammani suostui lainaamaan hänen luottokorttia, niin nyt mulla on taas se ohjelma ja ikuisesti♥.

Sitten mentiin mummon ja niittenkaa mäkkiin syömään. Ja kotiin Robbarin kautta. Äitini osti Robbarista minulle suklaajoulukalenterin joka oli PRINSESSA-kalenteri♥. Ja ainiin mummo oli ostanu Julialle pinkit hanskat ja tossut♥♥ ja harmaat collegehousut.

Sitten iltapäivällä oltiin vaan kotona ja sitten Mettatäti tuli taas käymään ja me täällä haaveltiin vauvamahoista, raskaudesta ja vauvoista ja luettiin vauva ja raskauslehtejä.

Tänään tuli myös ifolorilta valokuvat, ja sitten Idan ja Timon joululahja Julialta :).

Mankku tuli kotiin 19 aikaa, ja olin tehny meille ruokaa; Spagettia ja jauhelihakastike missä oli paljon sipulia ja valkosipulia♥.

Ja Julia meni tänään nukkumaan jo vähän ennen 20 :).

Nyt vielä huomiset salkkarit ja sitten nukkumaan.

GOOD NIGHT
  
♥Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3