1.11.2012

Muffinseja ja energiajuomaa

Eipä tarvinnutkaan lähteä kauppaan, kun ihana kälyni toi minulle noi ;)
Tänään tuntuu olevan oikea hemmottelupäivä, Koska kultani lupasi kans et tänään ostaa minulle irtokarkkeja, kun minun on jo niin kauan tehnyt mieli niitä. :)





 Rakastan irtokarkkeja. Ja meijän pitää ostaa Mankunkaa omat pussit, koska muuten se syö kaikki parhaat :D ja mä oon sellanen et haluun kans säästää myöhemmäks, Mankku taas ei osaa säästää vaan syö kaikki nyt ja heti ja sit kun se on syönny oman pussinsa niin se alkaa syömään mun pussista :(

Juliakin nukkui kivasti ekat päikkärit tappelematta 1,5h.

Nyt sit sain hänet puol tuntii sitten nukkumaan, mutta heräs jo nyt kun toi kissa riehuu tääl -.- Voi vitun kissa sentään mä sanon!
Katotaan että saanko hänet takaisin nukkumaan, nyt jäi sinne ihastelemaan nalleaan.

Mut nyt pitäis tehä se ostoslappulainen, et muistetaan ostaa kaikki tavarat kaupasta :D. Unohdan melkein aina jotain tärkeetä ostaa.
Onko teillä kokemusta sellaisesta?

Ja antakaa pliis PALJON unihiekkaa Julialle et nukahtais vielä hetkeksi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3