17.11.2012

Huonosti nukuttu yö

Minulla on huonosti nukuttu yö takana, kesti tosi kauan et sain unta, eli nukahdin vast joskus 3-4 aikaan.. Julia heräs ekan kerran 3:30, ja meni nukkumaan 21:20. Sitten tokan kerran hän heräs 7:15, Eikä sen jälkeen suostunu enään nukkumaan... Ite en millää jaksanu nousta vaikka olin luvannu miehelle et herään Julian kanssa aamulla.. Mutta mä luuulin et Julia herää 9 aikaa niinku on tehny tässä kaks aamua jo..

Ite nousin sitte 9:20 ja sain Julian päikkäreille 9:30 :) Varmaan kun nous niin aikasin niiin oli helppoa nukahtaa päikkäreille. Julia nukkuu vieläkin :) Miehenikin meni äsken takas lepäämään.

Kohta jossai vaihees menee auttaa äitiään kantamisessa jotain.. Ja sitten lähden viemää häntä hakemaan autonsa mäntsälästä huollosta.

Ainiin.. Sain eilen hänet ylipuhutta lähtemään Ikeaan kun veronpalautukset tulee. Mennään ostamaan tv-taso ja hyllykkö ja olohuonepöytä AINAKI.. Eli olohuone laitetaan uuteen uskoon vihdoinki!
Mä oon niiiiiiin innoissani nyt jo, enkä millään jaksaisi odottaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3