27.3.2016

Meidän pääsiäinen

Pitkäperjantain aamuna saatiin nukkua 8:45 asti. Sillon Sara vasta heräs ja meillähän oli vain Sara kotona. Herättiin kaikkii kolme hitaasti ja nautittii hiljaisuudesta ja rauhasta. Sara sai kaiken huomiomme <3.
Lähdimme 13 aikaan kotoota Helsinkiinpäin mummolaan. Ne oli tehny siellä ruokaa ja siellä oli myös veljeni ja siskoni poikaystävänsä kanssa. Viihdyttiin siellä monta tuntia.


Illalla oltiin vaan kotona ja itse lähdin myöhemmin sitten vielä siskon luona käymää. 
Lauantai aamu alkoi niin että etittiin suklaamunia joita pääsiäispupu oli piilottanu tänne meidän kotiin. Tytöt oli innoissaan ja saivat heti aamupalan jälkeen syödä suklaata. William sai myös yhden suklaamunan. Sitten lähdettiin päivystykseen näyttämään Saran ja Williamin korvia.
Molemmilla oli molemmissa korvissa punoitusta, mutta ei kuulemma vielä niin pahasti että antaisi lääkettä. Sanoi että tulkaa takas jos sama jatkuu vielä parin päivän päästä. Huomenna varmaan lähdettävä uudestaan koska sama meno jatkuu, molemmat herää usein yöllä itkemään.
Lääkärin jälkeen tultiin kotiin syömään ja nukkumaan ja sen jälkeen minä otin Julian mukaan ja lähdin iltavuoroon. Julian olin pukenu pääsiäisnoidaksi ja kävimme mummojen ja pappojen luona virpomassa. Vanhukset oli niiiin innoissaan Juliasta. Juliaa ujostutti tosi paljon ja olisi halunnut kotiin lähteä. Loppu-illasta hän oli aivan poikki ja tänään kun kysyin läpällä jos lähtee mun mukaan niin ei kuulemma halunnu. Oli rankka ilta tytöllä<3 Mutta sai paljon karkkia ja pääsiäismunia.




Tänään sunnuntaina lähdettiin heti aamusta virpomaan lasten kanssa kun ei eilen ehditty. Käytiin mun kummivanhempien luona ja mun serkun luona jossa saatiin hyvää kinderkakkua kahvin kanssa.
Sen jälkeen käytiin vielä lasten isoisovanhempien luona. sitten piti tulla kotiin kun minun piti lähteä iltavuoroon. Lapset oli kotona isin kanssa ja mummi oli käyny kans kylässä ja oli vieny lapset kävelylle kun isi kävi kaupassa. Ei ehditty/muistettu käydä kaupassa aikasemmin.
Minä tulin tunti sitten kotii iltavuorosta ja mies lähti veljensä luokse kahville.

Huomenna meillä kaikilla on vapaapäivä, ei oo muuta suunnitelmia kun että menemme vaarilaan syömään. Muuten saadaan vaan olla, ja mä ajattelin siivota täällä kun en oo nyt pyhillä yhtään ehtiny.



Hyvää pääsiäistä!


2 kommenttia:

  1. Kuulostaa mukavalta ja rennolta pääsiäiseltä! Ja ihanan veikeä pikkunoita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kyllä oli :) Kiitos :) Toivottavasti teilläkin oli mukava pääsiäinen :)

      Poista

Kiitos kommentista <3