5.7.2015

Hääloma Yyterissä

Saatiin häälahjaksi minun äidiltä ja isäpuolelta viikonloppu Yyterin kylpylässä.
Lähdimme sinne Perjantaina ja tultiin tänään sunnuntaina kotiin.
Lahjaan kuului myös että äitini ja siskoni olisivat lasten kanssa koko vklp.
Meidän onneksemme koko viikonloppu oli aivan ihana ja aurinko paistoi aamusta iltaan ja oli lämmintä. Lähdimme ajaamaan kohti yyteriä perjantaina kello 13, perillä olimme n. 17. Pysähdyimme 3 kertaa matkalla.
Kirjauduimme heti ensimmäiseksi hotelliin.

Kylpylähotellin ulkonäkö ulkoota oli aika ruma omasta mielestäni. Mutta sisältä kiva ja kodikas. Ja huone oli sopivan iso. Iso parisänky, sohva, pieni pöytä, yöpöydät, vaatekaapit, pöytä, 2 peilii jne. Vessassa oli kylpyamme.

Kun olimme nähnneet huoneemme, niin lähdimme rannalle, istuimme auringossa ja nautimme auringosta ja näystä. Kävelimme toista kautta takaisin hotellille, Matkalla näimme pienen baarin, missä sai syötävää ja juotavaa. Menimme hotellille vaihtamaan vaatteet ja menimme takaisin baariin, Joimme yhdet alkoholipitoiset juomat ja menimme takaisin hotellille.
Hotellissa otimme kylvyn ja sitten katseltiin vähän tv:eetä ennenkun menimme nukkumaan.

Lauantai-aamuna menimme syömään hotelliaamiasta, ja sen jälkeen suuntasimme kylpylään (Sieltä ei ole kuvia koska jätin puhelimen hotellihuoneeseen,)

Kylpylä oli hieno, siellä oli yks iso allas, poreallas, toinen isompi allas missä oli "vesiputous", liukumäki ja kulku ulos pieneen altaaseen. Sisällä oli vielä toinen pieni allas pienille lapsille.
Saunoja oli kans, mutta en itse käyny koska piilarit. Muutama tunti viihdyttiin siellä.

Kylpylän jälkee suunnattiin taas rannalle ottamaan aurinkoa, mies paloi aika kivasti auringossa. Syötiin myös jätskit.

Sitten suunnattiin taas takas hotellille vaihtamaan vaatteet ja lähdimme ajaamaan Poriin, siellä syötiin ja käveltiin vähän ympäri ja samalla käytiin kaupassa ostamassa jäätelöt ja karkkii.

Ja taas takas Yyteriin hotellille, josta lähdimme  taas rannalle. Yyterin ranta on vaan niin ihana paikka, se tuoksu, se hiekka, ahhh, voisin asua siellä<3
Tällä kertaa näin myös nopeasti yhden mammakaverin ekaa kertaa livenä, Saran mammaryhmästä :).

Loppuilta vietimme hotellihuoneessa, katseltiin leffaa ja syötiin karkkii ja mentiin aikasin nukkumaan.

Sunnuntaina heti aamusta syömään aamupalaa ja sen jälkeen pakkailua ja hengailua hotellin tiloissa, ja sitten lähdimmekin jo kotia kohti.

Oli aivan ihana viikonloppu ja ihana hotelli ja IHANA RANTA <3
Tänne tulen ehdottomasti uudelleen ja myös lasten kanssa, tämä vaikutti minun mielestä todella lapsiystävälliseltä paikalta, lapset rakastavaisivat tätä paikkaa.

Kiitos äidilleni ja isäpuolelleni tästä aivan ihanasta lahjasta ja ajasta <3

1. kyllä piilarit päässä voi saunoa ja uida ihan normaalisti kuhan ei vaa tunti tolkulla saunassa loju

1. uimisessa ei ollu ongelmia, mutta kun saunaan menin nii meni heti silmät huuruun, niin päätin mennä takas ulos :D

2. Oho,mistähän johtuu huuruisuus. Itse olen kymmenen vuotta käyttäny piilareita eikä oo koskaa menny huuruun:) hyvin on siis kestäny saunomisen,toki merkkiki vaikuttaa miten hyvin läpäsee happea ja kosteutta

3. Oiskohan se sitten eri merkeissä? Koska heti kun menin sisää meni silmät huuruu, ei ne tykänny myöskää jos sukelsin silmät auki.. mut suihkus ei oo ollu mitää ongelmaa.

2. piilarit päässä ei saa sukeltaa silmät auki missään nimessä ja saunassa kannattaa räpytellä paljon silmiä ja tai laittaa kosteuttavia silmätippoja juuri ennen saunaa

1. Ei ollu tarkoitus avata silmiä veden alla, mutta silti avasin :D En tee uudestaan!