30.7.2015

Meidän aamupäivä

Tänään kun mies nousi ylös vähän ennen viittä niin Williamkin heräs ja oli pirteä kuin peipponen ja olisi halunnut nousta, minä taas olin aivan liian väsynyt heräämään. Sara ja Juliakin heräs mutta sain ne onneks tajuamaan että vielä on yö vaikka huusivatkin isin perään.
Williamin otin viereeni ja hän ei suostunu nukahtamaan millään. Nukahti kuitenki jossai vaihees kai?
Heräsin hänen huutoon n. 15min välein mutta uskon että nukahti sitten jossai vaihees ja sitten heräsin vähän ennen 8 kun Julia riehui täällä ja oli heittäny vauvanvaatteita ympäri olohuonetta -.- HUOH!

Nousin sitten ylös ja syötiin aamupalaa ja hetken katsottiin lastenohjelmia ennenku päätin että lähdetään kävellen kauppaan.
Kaupasta ostettiin lounasta, tusseja mammalle ja jäätelöö jota syötiin heti :).



Kun oltiin syöty jäätelöt käveltii vähän pidempää matkaa kotiinpäin ja ennenku mentiin kotiin mentiin puistoon leikkimään. William nukahti matkalla puistoon.






Oltiin noin tunti puistossa ja sitten lähdimme kotiin syömään lounasta. Tänään syötiin mikropitsoja lounaaksi, vain koska minun teki mieli. Lounaan jälkeen Sara meni päikkäreille, William ei, vaikka oli väsy. William sitten katsoi kun minä ja Julia väritettiin.



Kauppaan mentiin oikeastaan siitä syystä että minun piti ostaa teippii että saisin hinnoiteltua lisää vaatteita kirppikselle, mutta en löytäny kaupasta teippii, Pitää siis tänään käydä vielä yhdessä toisessa kaupassa. Vien tänään illalla yhden pussin ja loput huomenna.
Julian kummitäti tuli käymään hetkeks kans.

Sara heräs 13 aikaa päikkäreiltä


Nyt William nukkuu ja tytöt leikkii huoneessaan ja minä odotan Metta-tätiä kylään.
Kohta mieskin tulee töistä.

Illalla viemään vaatteet kirppikselle ja ennen sitä Katjalle Villelle kylään ja sitten myöhemmin illalla vielä Katjan kanssa kahville kahdestaan :).

Kohta on viikonloppu! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3