26.7.2015

Kesäinen viikonloppu

Viimeiset vapaapäivät ennenkun mies palaa takas töihin.
Ollaa otettu ilo irti jokaisesta hetkestä.
Perjantaina käytii kaupassa ja sen jälkeen mentiin mun serkun luo, tuuli aika paljon mutta lapset halusivat väkisin uima-altaaseen uimaan, niin me päästettiin hetkeksi. Ja sitten nopeesti sisään lämmittämään tyttöjä. Sen jälkeen mentiin vielä hetkeksi mummilaan, hän leikkasi tyttöjen etuhiukset ja miehen tukan. Sitten olikin pakko palata kotiin nukkumaan.

Lauantai-aamuna minä nousin puol 8 aikaa lasten kanssa ja touhuttii aamujuttuja siinä kunnes herätettiin isi 9 aikoihin. Puettiin ja pakattiin ja mentiin vielä kauppaan ennenku alettii ajaamaan kohti Nastolaa. Meillä oli edessä perhetreffit mun mammakavereitten kanssa joita oon tavannu facebook ryhmän kautta kun ootin Juliaa. Ryhmässä kaikilla oli LA huhtikuussa 2012.
Näille treffeille tuli 5 perhettä, lapsia oli kaikenkaikkiaan 11.





 Kuvan on ottanut Milla T. blogista Mammalaiffii
 Kuvan on ottanut Milla T. Blogista Mammalaiffii
 Kuvan on ottanut Milla T. Blogista Mammalaiffii

 Kuvan on ottanut Milla T. Blogista Mammalaiffii


 Treffeillä oli tosi mukavaa, lapset leikkivät kiltisti sovussa ja saivat kokeilla kaikenlaista kivaa kuten tramboliini, sähkömönkijä, keinuja, liukumäki, kaivuria, isoa mönkkäriä isännän kyydissä ja polkupyöriä. Oli ihana ja lämmin sää niin viihdyttiin enemmän ulkona.
Williamilla oli kans kaveri kenen kanssa jutteli lattialla. :)

Muutama tunti viihdyttiin siellä ja sitten olikin jo aika suunnata nokka kohti etelää taas, tietenkin Kärkkäisen kautta, koska halusin sieltä yhden ihanan kellon.

Sieltä sitten Katjan ja Villen tyttären 1v-juhliin. syötiin kakkuja ja seurusteltiin,
Sen jälkeen mentiin vielä mummin ja mun siskon ja miehen veljen kanssa jätskille joen rantaan.



Oltiin kotona 19 aikaan ja lapset olivat ihan poikki niin laitettiin ne aika heti sänkyihin.
William pääsi kokeilemaan syöttötuolia kun mun piti lämmittää maidon, yllätyin miten hienosti suoraselkäisesti istui siinä. Nyt uskaltaa alkaa pitää pieniä hetkiä siinä jo :)
Ja Sarasta tulee iso tyttö kun siirtyy isojen tyttöjen tuolille. Vaikka aika haikeeta oli hänen mielestä kun pikkuveli istui "hänen" tuolissaan.


Illalla menin vielä Katjan kanssa kahville ja kun tulin kotiin niin mieheni lähti ulos.

Tänään minä sain nukkua 10. ja heti kun heräsin siivoilin ja aloin tekemään ruokaa.
Sen jälkeen lähdettiin shoppailemaan ja siitä sitten suoraa Helsinkiin isäpuolen luo syömään.
Kävin siellä läpi vanhoja tavaroita ja otin tytöille kotiin mun ja siskon vanhoja barbeja.
Käytiin vielä äidin luona kans kahvilla ennenku tultiin kotiin.
Kotona olen nyt vaan siivoillu ja dataillu. Kohta nukkumaan että jaksaa huomenna herätä aikasin, tänään William heräs jo 5 jälkeen -.-.

William näyttää tässä kuvassa jo niin isolta :'( Missä mun vauva? Kohta se on jo yhtä iso kun tytöt :(


9 kommenttia:

  1. Hei, kivoja kuvia :) Tommoset lapsimammatreffit on kyllä hauskoja!

    t.Nadja/napsahduksia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Meillä on sama kello, oli pakko ostaa kun näin! Vain harmaana valkoisella tähdellä.Tahtoisin ostaa ton toisenki mutta en tiiä mihin laittaisin sen :D Kaikki tähtijutut ja just harmaa ja valkonen väri sisustuksessa on nyt mun mieleen!

    Kivoja muuten tollaset mammatreffit, harmittaa etten ite tajunnu ettiä odotus aikaan muita samassa kuussa synnyttäviä äitejä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisit nähny mut siel hyllyl kun mietin että otanko valkosena vai harmaana :D olin siel sillee "eiku eiku eiku" :D
      Mullakaa ei ois kyl paikkaa tolle toiselle vaikka voisin haluta senkin :D

      Eikä :/ Mä oon kaikkien kolmen lapsen kanssa liittyny odotusaikana fb ryhmään jossa on äitejä jotka kans oottaa samaan aikaa ja la samassa kuussa. On kyllä ollu todella tärkeetä. Kai oot mukana vauva 2014 ryhmässä? Sieltä saa kans hyvin vertaistukee äideiltä jotka on synnyttäny vuonna 2014 :)

      Poista
    2. En oo! Pitääkin liittyä, kiitos vinkistä!

      Poista
    3. Ääh en tiedä miksi mutta mua ei oo vieläkään hyväksytty ryhmään :/ Pystytkö sä jäsenenä lisätä ihmisiä sinne?

      Poista
    4. Outoo. Poista pyyntö ja laita uus. lukeeko siel ketkä on ylläpitäjii? Jos, nii laita viestii.
      Mä en oo ite mukana 2014 ryhmäs koska mul ei oo lapsii syntyny sinä vuonna.

      Poista
    5. Aa niimpä tietenkin :) joo pitää laittaa ylläpitäjälle viestiä :s

      Poista

Kiitos kommentista <3