8.7.2015

Sadetta ja mammatreffit


Oliks tää kesä nyt tässä? Yks viikonloppu koko kesänä joka oli kesäinen? Mä todellakin toivon ettei ole näin. Rakastan kesää ja lämmintä, en kestä jos ei tule lisää kesäpäiviä :(.

Maanantaina käytiin metsässä kävelyllä miehen työpäivän jälkeen ja sen jälkeen pidettiin pieni piknik meidän pihalla ja leikittiin hiekkalaatikossa.
Samalla kun käveltiin metsään opetettiin tytöille miten kävellä autotien yli. Otetaan vaunuista kiinni ja katsomme yhdessä tuleeko auto ja jos ei tule saamme ylittää tien :) Ja kun olimme ylittäneet tien saivat tytöt taas juosta vapaasti, tytöt tykkäsivät :).

Tiistaina saatiin kaksi mamma tänne lastensa kanssa, talossa oli silloin 7 lasta. Isommat tytöt tulivat hyvin toimeen ja vauvat viihtyivät hyvin keskenään lattialla, tutustuivat toisiinsa koskemalla toisiinsa käsillä.

Oltiin vaan kotona koko päivän sen jälkeen kun mies tuli, koska ulkona satoi vettä.
Illalla kävin kahvilla Katjan kanssa.

Tänään aamulla Katja kävi aamukahvilla. Oon saannu onneks jotain tehtyy täällä kuitenki, tiskikoneen ja pyykit pesty. Harmittaa vaan yhdet Saran housut jotka on valkoset ja niihin jäi tumma tahra, laitoin uudestaan pesuun ja lisäsin tahranpoistoainetta, saa nähä miten käy.




2 kommenttia:

  1. En tiiä mitä tahranpoistoainetta käytit mutta mä oon saanu hyvin pinttyneitä tahroja irti vanish goldilla! Kun laittaa suoraan sitä jauhevesi seosta tahraan, hieroo ja antaa vaikuttaa 5min ja sit koneeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei taida olla tota goldia.. mutta muita kyllä.. pitää kokeilla niitä. :)

      Poista

Kiitos kommentista <3