22.10.2014

Neuvolakuulumiset

Rv: 22+1
Paino/Viikossa: +338
Verenpaine: 122/72
Sokerit pissassa: ++
Sf mitta: 21

Vauvan syke: +150
Vauvan liikkeet: ++

Kaikki siis hyvin paitsi noi sokerit pissassa. Laitto lähetteen labraan ja minä soitin heti ajan sinne sokerirasitukseen. Ja sain ajan heti huomiseksi. Minulla olisi muuten ollut se sokerirasitus vasta parin viikon päästä.

4 viikon päästä multa otetaan kans se verinäyte ja katsotaan onko veressäni vielä vasta-aineita, niitä kun löydettiin mun verestä alkuraskaudessa. Ja minullahan on siis +veri. Vähän jännittää ja pelottaa vastaukset ja jos niitä löytyykin että miten jatketaan siitä. Kaikenlaista oon lukenu vaikka tästä ei paljoa löydä tietoa. Saa vaan toivoa että kaikki olisi hyvin. Ja vauvalla kans <3

Kaverin kaverilta löysin kans Saralle talvihaalarin joka on mielestäni AIVAN ihana <3

Reima, kokoa 80.

Tänään tuli postista kans kaverilta ostetut pojanvaatteet ja haluan jakaa myös ne ihanuudet teidän kanssa.

1. Newbie 2. Newbie molemmat 3. M&S, Kappahl, Lindex


<3PS, Tänään maailmaan syntyi minun ja mieheni tuleva kummipoika <3 Kävin jo katsomassa häntä sairaalaan, ja voin sanoa että maailman suloisin pikkupoikavauva <3 Onnea pojalle ja hänen perheelle <3

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3