24.8.2012

Päivä 2 – Eka rakkaus

Minun pitäisi kai kertoa ensirakkaudestani.

Olin kavereitten kanssa juomassa yhdellä koulupihalla kun olin 16v.
Myöhemmin sinne tuli tosi söpö poika skootterilla, ja sitten kysyin häneltä että olisiko hänellä heittää minulle tupakka, hän vastasi että "On jos tulet hakemaan", Nousin ylös ja menin hänen luokseen, Sitten hän kysyi "Mitä minä saan, jos sinä saat tämän tupakan?" Olin ihan että mitä minä sanon?! No rohkeasti vastasin "pusun?!" Hän suostui - Suudeltiin.
Menin takaisin istumaan ja huomasin ettei minulla ole tulta, Kysyin että voinko saada tultakin, johon hän vastasi: "Jos saan toisen pusun!" Nousin ylös ja suutelimme taas. Siitä meidän juttu alkoi, suhde muuttui rakkaudeks, ja olin ensimmäistä kertaa oikeasti rakastunut.

Seurustelimme vähän yli 2 vuotta, sen jälkeen se ei vain toiminut enään.
Mutta olemme edelleen aika hyvissä väleissä :)




Hän oli ensirakkauteni jota en tule koskaan unohtamaan, Mutta vaikka hän oli ensirakkauteni hän ei ollut se oikea.

1 kommentti:

Kiitos kommentista <3